Detroit Become Human
یحیی رحیمی

تمام بازی های استدیو Quantic Dream از جمله Detroit: Become Human برای PC منتشر خواهند شد

یحیی رحیمی 1 فروردین 1398 1 دیدگاه
1,577 بازدید

از زمانی که فروشگاه Epic Games شروع به کار کرد، بسیاری از بازی های مخصوص PC خود را به سمت این فروشگاه کشاندند و این استدیو نیز برای سود بیشتر این کمپانی ها سنگ تمام گذاشت. حالا به نظر می رسد که سه بازی پرطرفدار و محبوب استدیو Quantic Dreams به نام های Detroit: Become Human ، Beyond: Two Souls و Heavy Rain روی این استدیو منتشر شوند و حتی صفحه های مخصوص این بازی ها روی Epic Games Store نیز ایجاد شده است.

این فروشگاه بازی های بزرگی مانند The Division 2 و Metro Exodus را به سمت خود جذب کرده است و حالا این سه بازی می تواند معادلات را به هم بریزد و محبوبیت Epic Games Store را در برابر استیم بالا ببرد. تمامی سه بازی گفته شده قبلا در اختیار و اختصاص کنسول های PS4 و PS3 بودند و همان طور که شاید بدانید، خود کمپانی سونی وظیفه نشر بازی ها را برعهده داشت.

انتشار این بازی ها حالا برای PC عجیب است و البته تمام آن برمی گردد به مشکلاتی که برای استدیوی فرانسوی Quantic Dream پیش آمد و غول چینی NetEase بیشتر سهام استدیو را خریداری کرد و بعد از آن بود که وظیفه نشر بازی های استدیو از سونی بازپس گرفته شد و رئیس استدیو نیز قول داد که تمام بازی های استدیو را برای دیگر پلتفرم ها منتشر کند.

استدیو و Epic Games قول داده اند که انتشار سه بازی مشهور Beyond: Two Souls، heavy Rain و Detroit: Become Human را اواخر امسال انجام دهند و همچنین همه آن‌ها نیز برای یک سال تمام در انحصار فروشگاه Epic خواهند بود.

در حالی که همکاری استدیو با سونی قطع شده است اما معاون استدیو از همکاری 12 ساله میان دو کمپانی تشکر کرده است و از اینکه به آن‌ها اجازه رشد و ساخت بازی های بی نظیر را داده است ممنون است. حالا اما زمان گسترش مرزهای استدیو است و به زودی بازیکنان PC نیز می توانند از عناونین خوب Quantic Dream لذت ببرند.

نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Mansour

    مهمان

    سال داره تمام میشه ولی هنوز تاریخ دقیق انتشار Detroit منتشر نشده!:/

    پاسخ دهید