Oxenfree
یحیی رحیمی

با بازی رایگان این ماه فروشگاه Epic Games Store به نام Oxenfree آشنا شوید

یحیی رحیمی 20 اسفند 1397 بدون دیدگاه
683 بازدید

اخیرا کمپانی Epic Games فروشگاه دجیتالی خود را به راه انداخته است و شاخ و شانه زیادی نیز برای رقیبان و به خصوص استیم کشیده است و بازی هایی مانند Metro Exodus و The Division 2 را تحت مالکیت انتشار خود در آورده است. این کمپانی برای جذب کاربران برنامه ریزی خوبی کرده است و هر دو هفته یک بار، یک بازی رایگان را معرفی می کند و باید گفت که سلیقه این کمپانی چندان بد هم نیست.

بازی رایگان این ماه فروشگاه Epic Games Store اما Oxenfree نام دارد و یک بازی در سبک ماجراجویی است که در مورد گروهی از نوجوانان است که به جزیره ای تاریک و عجیب و غریب پناه برده اند و همچنین موجودی خطرناک را بیدار کرده اند.

بازی بسیار احساسی است و تقریبا روی محور دیالوگ می چرخد و تعاملات انسانی را که روز به روز در حال کم شدن است را یاد ما می آورد. شما در بازی نقش Alex را خواهید داشت که یک نوجوان شر و شیطان است و به همراه برادر ناتنی اش به یک جزیره نظامی سفر می کنند. به یک باره همه چیز بد پیش می رود و موجودات خطرناکی سد راه شما می شوند و حالا باید با اتفاقات ناگواری که پشت سر هم اتفاق می افتند بجنگید و خود را نجات دهید.

همان طور که گفتیم سیستم صحبت و مکالمه در بازی بسیار قابل توجه است و هر ارتباطی که با فردی می گیرید، بر اساس انتخاب شما خواهد بود و این خودتان هستید که بازی را پیش خواهید برد. این بازی تا روز 21 مارس میلادی به صورت رایگان در اختیار کاربران Epic Games Store خواهد بود و البته یک بازی دیگر به نام Slime Rancher نیز هنوز به صورت رایگان در دسترس است و می توانید هر دو را با هم دیگر دریافت کنید و از آن‌ها لذت ببرید.

شاید باور نکنید اما Oxenfree دارای یکی از بهترین داستان بازی است و همچنین در لیست 100 بازی برتر پلتفرم PC نیز قرار دارد و موفق به کسب نمره های خوبی نیز از منتقدان شده است و در نتیجه با یک بازی خوب سر و کار دارید. شاید این بازی به نوعی آینده دیالوگ های استفاده شده در صنعت بازی های ویدیویی را به ما نشان دهد.

هر چه که باشد Oxenfree فعلا مجانی است و قیمت اصلی آن نیز 20 دلار است و همین الان می توانید این بازی را به رایگان دریافت کنید.

منبع: PC Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.