Fortnite_PUBG
یحیی رحیمی

میزان بازدیدکننده استریم بازی های Fortnite و ژانر بتل رویال افت زیادی داشته است

یحیی رحیمی 24 تیر 1398 بدون دیدگاه
622 بازدید

به تازگی آماری از میزان تماشای استریم بازی های ویدیویی منتشر شده است و می توانیم ببینیم که بازی های بتل رویال و Fortnite افت محسوسی از سال گذشته تا به حال داشته اند. آیا Fortnite مرده است؟ البته که نه. این بازی هنوز هم یکی از محبوب ترین های حال حاضر است و حتی در تمام تاریخ بازی های ویدیویی نیز به عنوان یک بازی محبوب به آن نگاه می شود. اما میزان تماشای استریم این بازی ها دوباره افت کرده است و این اتفاق در مورد تمامی بازی های بتل رویال تکرار شده است.

وب سایت StreamElements به تازگی یک تحلیل از میزان تماشای ویدیوهای Twitch انجام داده است و به این نتیجه رسیده است که میزان تماشای استریم بازی های ژانر بتل رویال مانند Fortnite، Apex Legends و PUBG از ماه آوریل تا به حال یک روند افت پایدار داشته است. این گزراش از تمامی داده های وب سایت های بزرگ استریم مانند Twitch، Youtube Live، Facebook Gaming و Mixer استفاده کرده است و یک گزارش کامل است.

میزان تماشای ویدیوهای Fortnite شاهد افت 3.66 درصدی بوده است و بیش از 300 میلیون ساعت نیز تماشا شده است و هنوز هم مقام اول این لیست را در دست دارد. Apex Legends اما افت زیادی را شاهد بوده است و در سه ماهه اول سال دارای 183 میلیون بازدیدکننده بود و حالا از لیست 10 بازی پر تماشاگر خارج شده است و میزان بازدیدکننده آن نیز به 65.4 میلیون افت کرده است.

streamviewership

PUBG اما تنها بازی بتل رویال است که هنوز در بین 10 بازی پرتماشاگر قرار دارد. میزان بازدید کننده های آن نیز افتی 4.3 درصدی داشته است و حالا تنها 65.4 میلیون تماشاگر دارد و دقیقا در جایگاه دهم جدول قرار دارد. ژانر بتل رویال قطعا هنوز نمرده است و تا زمانی که Epic آپدیت های هفتگی خوبی برای این بازی منتشر کند، هنوز بازیکنانی وجود خواهند داشت که آن را بازی کنند. اما به هرحال این ژانر نیز به زودی به حاشیه خواهد رفت.

یکی از نکته هایی که در این گزارش به آن اشاره شده است این است که تماشاگران استریم های بازی تمایل به صحبت های استریم کننده دارند و زیاد به بازی او دقت نمی کنند. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.