Final-Fantasy-7-Remake
یحیی رحیمی

اطلاعات و اسکرین شات های جدیدی از Final Fantasy 7 Remake منتشر شد

یحیی رحیمی 31 خرداد 1398 1 دیدگاه
740 بازدید

کمپانی Square Enix به تازگی اسکرین شات های زیادی را از بازی Final Fantasy 7 Remake منتشر کرده است و می توان جزئیات بیشتری را متوجه شد. این تصاویر در مجله Famitsu منتشر شده است و مصاحبه ای نیز با تتسویا نومورا انجام گرفته است و در مورد موضوعات زیادی صحبت شده است اما اینجا تنها به Final Fantasy خواهیم پرداخت.

تتسویا در حین مصاحبه تایید کرده است که صحنه Sephiroth موجود در تریلر، از صحنه های اضافه شده به بازی است و همچنین هنگامی که Cloud با Aerith ملاقات می کند، موجوداتی روح مانند سر و کله شان پیدا می شود. شخصیت Aertih نیز گل هایی به نام Guardians of Fate می فروشد که جزو المان های جدید اضافه شده به بازی هستند. این المان ها برای سورپرایز کردن افرادی که بازی اصلی را تجربه کرده اند، افزوده شده اند.

همانند بازی اصلی می شود دیالوگ های موجود در Final Fantasy 7 Remake را انتخاب کرد و هنگام ملاقات Cloud با Aerith نیز انتخاب های زیادی در دیالوگ وجود دارد و هر تصمیم نیز تاثیر زیادی روی بازی می گذارد و رخدادهای بعد از تصمیم شما نیز بزرگ تر از نسخه اصلی طراحی شده اند. بسیاری از مکان های موجود در بازی اصلی نیز دوباره طراحی شده اند و تغییر یافته اند.

در تریلر منتشر شده می شد صحنه های که Jessie و Cloud با موتورسیکلت در حال فرار بودند را دید و این با نسخه اصلی تفاوت زیادی داست. تتسویا در حین مصاحبه تایید کرد که این صحنه ای متفاوت است و بی خود نیست که بازی روی دو دیسک بلوری منتشر می شود! محتوای زیادی به Final Fantasy 7 Remake اضافه شده است. Aerith و Tifa دو شخصیت زن اصلی بازی هستند و برای نمونه Aerith طوری طراحی شده است که شبیه دختران غربی باشد و Tifa شبیه ژاپنی هاست و شخصیتی بامزه دارد.

البته در واقعیت هر دو این شخصیت ها با ظاهرشان متفاوت هستند و Aerith برای نمونه یک دختر سرسخت است و به این آسانی ها نمی شود او را شکست داد. Square Enix تلاش کرده است که لباس شخصیت ها را نیز به واقعیت نزدیک کند. برای نمونه لباس های نظامی را می شود پیدا کرد و همچنین ظاهر بدنی کارکترها نیز به واقعیت نزدیک تر شده اند و حس بهتری را منتقل می کنند.

عمق استراتژیک عرضه Final Fantasy 7 Remake آن است که بازیکنان جدید را به سمت خود بکشاند و همچنین همان حس همیشگی را میان طرفداران قدیمی بازی برانگیزد و آن‌ها را شگفت زده کند. در اسکرین شات ها نیز می توانید تغییرات را مشاهده کنید. قرار است که این بازی در تاریخ 3 مارس 2020 برای کنسول PS4 عرضه شود.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    غزاله

    مهمان

    وای یعنی منتظر این بازیم .. ای خدا 2020 … خیلی دیره ولی چه میشه کرد باید صبر کرد

    پاسخ دهید