دانلود بازی Little Goody Two Shoes برای PC
دانلود بازی Little Goody Two Shoes برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Little Goody Two Shoes برای PC

پارسی گیم 20 آبان 1402 1 دیدگاه
1,215 بازدید

دانلود بازی Little Goody Two Shoes برای کامپیوتر

Little Goody Two Shoes اثری جذاب است که از ابتدا تا انتها تجربه‌ای غنی و همه‌جانبه را به بازیکنان ارائه می‌دهد. بازی در جنبه‌های مختلف، از جمله گرافیک، موسیقی و داستان سرایی عالی است که همه آنها در کنار هم قرار می‌گیرند تا یک ماجراجویی مسحورکننده را ایجاد کنند. در این بازی، به جای الیز، دختری مغرور که از زندگی روزمره خود در شهر کوچک کیفربرگ خسته شده است، قدم می‌گذارید. او رؤیای ثروت و تجمل را در سر دارد، اما در حال حاضر در تلاش است تا زندگی خود را تأمین کند. بدتر از همه، او با وجود تلاش‌هایش برای دفاع و همایت از خود، با تبعیض دائمی از سوی مردم شهرش مواجه می‌شود.

زمانی که الیز در یک شب تاریک و ترسناک، دختری مرموز را در انبارش کشف می‌کند، بازی چرخشی جذاب پیدا می‌کند. او تصمیم می‌گیرد به وی پناه داده و زنجیره‌ای از اتفاقات عجیب را در کیفربرگ به راه می‌اندازد که باعث می‌شود مردم شهر نسبت به الیز مشکوک شوند. به عنوان بازیکن، وظیفه شما این است که به الیز کمک کنید تا اعتبار خود را حفظ کند. گیم پلی بازی از پیچیدگی برخوردار نبوده و به راحتی می‌توانید آن را درک کنید. شما باید با انجام مأموریت برای شخصیت‌های مختلف، پول کسب کنید و افراد مختلف را نیز به گروه خود دعوت کرده تا یک حس و حال نقش آفرینی کلاسیک و بامزه را نیز در نهایت تجربه کنید.

یکی از جنبه‌های منحصر به فرد Little Goody Two Shoes گنجاندن مینی گیم‌های مختلف است که بازیکنان می‌توانند در طول روز از آنها لذت ببرند. این فعالیت‌ها که از جمع آوری تخم مرغ گرفته تا بازی با کودکان محلی را شامل می‌شود، ساده و در عین حال لذت بخش است. در شب، کابوس‌های الیز و جنگل‌های خارج از شهر را کشف خواهید کرد. این بخش‌ها شامل حل پازل و مدیریت سلامت، گرسنگی و سلامت الیز می‌شود و لایه‌ای از چالش و تنش را اضافه می‌کند. عشق و فداکاری توسعه دهندگان در تمام جنبه‌های این بازی بی نظیر می‌درخشد و آن را به تجربه‌ای لذت بخش و مسحورکننده برای همه بازیکنان تبدیل می‌کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Evil Wizard و The Mageseeker A League of Legends Story را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Little Goody Two Shoes برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i3-540 or AMD Phenom II X4 965
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GT 640, 2 GB or AMD Radeon R7 240, 2 GB
DirectX: Version 11
Storage: 16 GB available space
Additional Notes: Low 720p @30 FPS

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-2300 or AMD FX-4350
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 750 Ti, 2 GB or AMD Radeon HD 7770, 2 GB
DirectX: Version 11
Storage: 16 GB available space
Additional Notes: High 1080p @ 60 FPS

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

There once was Elise , a vibrant and ambitious young lass with a big dream – becoming filthy rich. In spite of this, the stars didn’t seem to have reserved our protagonist much fortune in life. Elise, who came from humble beginnings, had no choice but to spend her days away assisting her fellow neighbours with menial tasks to make a living. One day, Elise discovers a pair of beautiful shiny red shoes buried in her backyard – what a surprise! Bewitched, Elise embarks on a fearful journey that pulls her closer and closer into the heart of the mysterious Woods! Will Elise risk it all for the sake of a dream come true, or settle for her humble day-to-day life? The ending of this tale is yours to write…

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    علی

    مهمان

    پارسی گیم دمتون گرم به خاطر بازیهای مستقلی که قرار میدید من خودم شخصا دیوونه بازیهای پیکسلی و ارکید هستم و اینجور بازیها رو از سایت شما دانلود میکنم بیشتر.ممنون بابته تمامه زحماتی که میکشید.

    پاسخ دهید