Kate Bishop Avengers
یحیی رحیمی

Kate Bishop به عنوان شخصیت جدید بازی Marvel’s Avengers معرفی شد

یحیی رحیمی 12 شهریور 1399 بدون دیدگاه
655 بازدید

چند روزی تا انتشار بازی Marvel’s Avengers مانده است و افراد زیادی تجربه آن هستند. تنها نسخه بتا بازی بیش از 6 میلیون نفر را به سمت خود کشاند که نوید فروش فوق العاده ای برای بازی می دهد. استودیو Crystal Dynamics از شخصیت های زیادی در بازی استفاده کرده است و داستان خوبی را در آن گنجانده است. محتوای پس از انتشار مناسبی هم آماده شده است امروز شاهد معرفی یکی دیگر از شخصیت های موجود در DLC بازی بودیم.

استودیو در طول استریم War Table اطلاعات زیادی از آنچه در بازی Marvel’s Avengers خواهیم دید را منتشر کرد. بخش بزرگی از استریم به محتوای پس از انتشار بازی اختصاص داشت که هیروهای قبلا معرفی شده را دوباره دیدیم اما از محتوای جدید، ویژگی های جانبی و یک هیرو تازه با خبر شدیم. استودیو در ابتدای شروع استریم از چادویک بوزمن یاد کرد. بوزمن که ستاره فیلم پلنگ سیاه است به دلیل سرطان در سن 43 سالگی از دنیا رفت که شک بزرگی برای طرفدران فیلم های ابرقهرمانی بود.

به نظر می رسد که پلنگ سیاه هم یکی از شخصیت های موجود در بازی Marvel’s Avengers بود اما به دلیل اتفاق تراژیک و ناخوشایند پیش آمده، معرفی آن به یاد بوزمن در تاریخ دیگری انجام خواهد شد. ادامه استریم به معرفی شخصیت Kate Bishop اختصاص داد. کیت جزو هیورهای جدید بازی خواهد بود که بخش از اولین مراحل Operation است که خط داستانی جدیدی را به بازی اضافه می کند.

قبلا از حضور Hawkeye در بازی آگاه شدیم و به نظر می رسد که کیت بیشاپ هم در کنار او جزو محتوای پس از انتشار بازی خواهند بود. در ادامه چندین مود مولتی پلیر از بازی معرفی شد و شاهد رونمایی از مکان تازه ای به نام Shield Substation Zero بودیم که ماریا هیل را به عنوان NPC به بازی اضافه می کند. چند ثانیه از مراحل Mega Hive نشان داده شد که هر بار یک موج از دشمنان به سمت بازیکن حمله خواهند کرد و موج بعدی شدیدتر خواهد بود.
بازی اونجرز روز جمعه روی کامپیوترهای شخصی و کنسول های بازی منتشر خواهد شد.

منبع:DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.