Final-Fantasy-VII-Remake11
یحیی رحیمی

والپیپر رسمی بازی Final Fantasy VII Remake منتشر شد: Cloud Strife !

یحیی رحیمی 10 آذر 1398 بدون دیدگاه
2,257 بازدید

حتی اگر بازی های نقش آفرینی ژاپنی را نیز تا به حال تجربه نکرده باشید، قطعا با شخصیت Cloud Strife از بازی Final Fantasy VII آشنا هستید. او یکی از برجسته ترین شخصیت های تاریخ صنعت بازی های ویدیویی است و کاریزماتیک تر از او در این مورد پیدا نمی شود. برای آن‌هایی که طرفدار این شخصیت هستند و یا اینکه می خواهند برای اولین بار او را در قالب یک بازی ویدیویی جدید تجربه کنند، باید گفت که Final Fantasy VII Remake دقیقا برای آن‌ها آماده شده است.

چند روز پیش استودیو از انتشار والپیپرهای رسمی بازی Final Fantasy VII Remake خبر داده بود. همچنین در کنار آن نیز قرار بود که کاور اصلی بازی با محوریت شخصیت اصلی منتشر شود و حالا دقیقا این اتفاق رخ داده است. چند روز پیش که یک تیزر کوتاه از بازی منتشر شد، بسیاری شروع به گمانه زنی در مورد شخصیت روی کاور بازی کردند و این گمانه زنی ها همگی درست از آب درآمد.

Cloud-Wallpaper-Desktop

طراحی پوستر بازی کاملا ساده است و برای پشت زمینه صفحه نمایش PC کاملا خوب درست شده است. تصویر شخصیت Cloud را در حالت نیم رخ نمایش می دهد و اسم و لوگوی بازی نیز به زیبایی تمام در تصویر گنجانده شده است. می توانید این تصویر را خودتان از اینجا بردارید و روی پشت زمینه PC خود قرار دهید یا اینکه سری به سایت بازی بزنید و خودتان در انواع سایز و حجم های مختلف آن را دانلود کنید.

قرار است در آینده نزدیک، والپیپرهای جدیدی از شخصیت های دیگر مانند Tifa و Aerith نیز در دسترس همگان قرار گیرد اما زمان انتشار آن‌ها مشخص نیست. اگر از کاربران موبایل هستید، می توانید تصویر زیر را داشته باشید و روی صفحه قفل یا پشت زمینه خود بیندازید. بازی Final Fantasy VII Remake حضور گرمی در E3 2019 داشت و شاهد ویدیوهای مختلفی از بازی بودیم. قرار است این بازی روز 3 مارس 2020 به طور انحصاری برای PS4 عرضه شود.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.