ابزار ساخت ماد The Witcher 3
یحیی رحیمی

با ابزار مادسازی The Witcher 3 مأموریت و داستان تازه خلق کنید

یحیی رحیمی 25 آبان 1402 بدون دیدگاه
317 بازدید

استودیو سی‌دی پراجکت در حال حاضر مشغول تولید بازی جدید مجموعه ویچر با کد رمز پولاریس است. این استودیو لهستانی همچنان به بازی The Witcher 3 توجه دارد و قرار است در سال آینده میلادی، ابزار مادسازی رسمی را منتشر کند. این ابزار اجازه می‌دهد تا ماد The Witcher 3 بسازید و در واقع تجربه‌ مخصوص به خود مانند مأموریت و خط داستانی جدید بسازید. همچنین امکان ویرایش محتوا و مأموریت‌های فعلی نیز وجود دارد. ابزاری که می‌تواند ویچر 3 را برای همیشه جاودانه کند.

بازی The Elder Scrolls V Skyrim به لطف جامعه مادسازهایش همچنان زنده است و محتوای تازه دریافت می‌کند. در واقع افراد علاقه‌مند هر بار سعی می‌کنند تا داستان تازه‌ای به کمک مکانیک‌ها و جهان بازی روایت کنند. برای نمونه بازی The Forgotten City یک ماد موفق بود که اقتباسی از آن انجام شد و به‌صورت یک بازی مستقل منتشر شد. انتشار ابزار مادسازی ویچر 3 اجازه می‌دهد تا مأموریت‌های تازه طراحی شوند و شما نیز سال آینده با دریافت آپدیت رایگان به انجام این کار بپردازید.

سی‌دی پراجکت در صفحه توییتر ویچر اعلام کرد که می‌توان تجربه شخصی را از طریق ماد The Witcher 3 در دسترس همگان قرار داد. این ابزار تنها برای کامپیوتر منتشر می‌شود و کنسول گیمرها قادر به استفاده از ابزار و همچنین مادهایی که با آن ساخته می‌شوند نخواهند بود. باید منتظر ماند و دید که طرفداران ویچر چه ایده‌هایی دارند و با استفاده از جهان وسیع آن، قادر به روایت چه داستانی خواهند بود. البته این فرایند زمان‌بر است و پس از انتشار ابزار مادسازی، مدت‌ها باید تا دریافت محتوای بیشتر منتظر ماند.

ابزار ساخت ماد The Witcher 3 ابزار ساخت ماد The Witcher 3 

مادهای قابل‌توجهی برای ویچر 3 منتشر شده‌اند. برای نمونه یک ماد مأموریت Little Sister مربوط به ویچر 2 را به ویچر 3 منتقل می‌کند و یک باس فایت هم به آن اضافه می‌کند. ماد دیگری به نام Ciris Sole Memento، چند مأموریت و یک باس‌فایت جالب می‌افزاید. Tuissaint Extended نیز پروژه‌ای بزرگ است که شخصیت‌ها، مکان‌ها، مأموریت‌ها و خط داستانی مستقل اضافه می‌کند. انتشار ابزار مادسازی رسمی باعث می‌شود تا علاقه‌مندان ساده‌تر بتوانند این کار را انجام دهند و روند بهتری خلق کنند.

نسخه نسل جدید ویچر 3 سال گذشته برای کامپیوتر و کنسول‌های جدید منتشر شد. این بازی پشتیبانی از وضوح 4K را افزود و یک مأموریت فرعی بر اساس سریال ویچر نتفلکیس نیز اضافه کرد. اگر دوست دارید همچنان در جهان ویچر 3 بمانید، منتظر مادهای تازه باشید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.