ps4-xbox-one
یحیی رحیمی

تحلیل گران باور دارند که PS5 و Xbox Scarlett حدود 400 دلار قیمت خواهند داشت

یحیی رحیمی 26 خرداد 1398 بدون دیدگاه
759 بازدید

همان طور که می دانید، مشخصات سخت افزاری دو کنسول جدید کمپانی های سونی و مایکروسافت به نام های PS5 و Xbox Scarlett معرفی شده اند و هر دوی آن‌ها نیز سخت افزارهای فوق العاده قدرتمندی هستند و برای نمونه از حافظه های SSD در آن‌ها استفاده شده است و همچنین فناوری های گرافیکی روز دنیا نیز در آن‌ها به کار رفته است. این سخت افزارهای جدید باعث شده که برای بسیاری از مردم، قیمت این محصولات سوال باشد.

می دانید که سخت افزار به کار رفته در PS5 و Xbox Scarlett روی هم قیمت بالایی دارند و این باعث شده، بسیاری فکر کنند که این کنسول ها قیمت بالایی خواهند داشت. اما Michael Pachter که تحلیل گر بسیار چیره دستی در زمینه بازی و صنعت بازی های ویدیویی است، نظر دیگری دارد و فکر نمی کند افزایش قیمت زیادی را شاهد باشیم.

اخیرا از او سوال شده است که آیا قیمت تمام شده کنسول های نسل نهم، به سخت افزار به کار رفته در آن‌ها بستگی خواهد داشت یا خیر و او نیز در جواب گفته است که قیمت همان اطراف 400 دلار باقی خواهد ماند. او باور دارد که قیمت این سخت افزار به کار رفته، بیش از حتی 500 دلار است اما مایکروسافت و سونی برای جذب مخاطبین بیشتر، قیمت آن را 400 دلار اعلام خواهند کرد.

سونی قبلا در این مورد گفته است که قیمت PS5 معقولانه خواهد بود و می شود گفت که مایکروسافت نیز همین عقیده را دارد و حتی فیل اسپنسر قبلا گفته بود قیمت، فاکتور مهمی برای آن‌هاست و توجه ویژه ای به آن دارند. البته مایکروسافت مشخص نکرده است که چند نسخه از Xbox Scarlett منتشر خواهد شد و قطعا نسخه های پیشرفته تر، قیمت بالاتری از 400 دلار خواهند داشت.

قرار نیست تا سال آینده میلادی، این کنسول های نسل نهم را در عمل مشاهده کنیم. تنها می توانیم صبر کنیم و ببینیم که چه رخ خواهد داد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.