fortnite 9.21
یحیی رحیمی

لیست تغییرات آپدیت 9.21 بازی Fortnite منتشر شد: حالت Horde Rush !

یحیی رحیمی 23 خرداد 1398 بدون دیدگاه
655 بازدید

Fortnite قطعا یکی از بزرگ ترین بازی های دنیاست و پی در پی نیز آپدیت های مختلفی برای آن منتشر می شود. آخرین آپدیت، نسخه بازی را به 9.21 می رساند و یک سری تغییرات در زمینه آیتم های موجود در زمین مسابقه ایجاد کرده است و همچنین اضافه شدن مود Horde Rush را نیز به خود دیده است.

یکی از بزرگ ترین تغییرات آپدیت جدید بازی Fortnite، اضافه شدن حالت Horde Rush است که شما را در گروه هایی تا 4 نفر قرار می دهد و بعد از آن باید با گروه هایی از زامبی ها بجنگید و امان از آن‌ها ببرید. با کشتن هر کدام از دشمنان نیز بخش های مختلف و آیتم های گوناگونی دریافت خواهید کرد. در آپدیت جدید همچنین یک پرتاب کننده موشک و یک سلاح دیگر نیز اضافه شده اند.

در آخر اما میزان وجود سلاح در محیط مسابقه از 8.50 درصد به 9.77 درصد رسیده است و این رقم در مورد زره و شیلد نیز از 16.95 درصد به 18.13 درصد تغییر یافته است. در مورد سلاح جدید باید بگوییم که این تفنگ حالت افسانه ای و حماسی دارد و در جعبه های مختلفی یافت می شود. نیمه اتومات است و همچنین از گلوله موشک استفاده می کند و هر بار نیز 2 گلوله را می تواند پشت سر هم شلیک کند.

fortnite 9.21 1

در ادامه نیز باید بگوییم که میزان یافت شدن سلاح های مختلف کمی افزایش یافته است و در نتیجه راحتتر می توانید تفنگ مورد علاقه خود را پیدا کنید. میزان صدمه وارده Storm Filp نیز تغییر پیدا کرده است و هر ثانیه، 5 عدد از جان شما کم خواهد کرد. در مورد حالت Horde Rush نیز بگوییم که باید در طول زمین مبارزه کنید تا به نقطه دفاع جدیدی برسید و همچنین بازیابی جان هم تیمی نیز در این حالت فعال است.

مشکلات صدا نیز حل شده است. Epic Games قول داده است که در آپدیت 9.3 بازی Fortnite ، تغییراتی بصری نیز ایجاد کند و باید منتظر خبرهای بیشتر بمانیم. آپدیت 9.21 بازی را از دست ندهید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.