پیش‌فرض سایت

احتمالاً نسخه Nintendo Switch بازی The Witcher 3 عرضه خواهد شد

پیش‌فرض سایت 19 خرداد 1398 بدون دیدگاه
577 بازدید

شاید این موضوع در ابتدا بعید به نظر می‌رسید، اما اکنون با گذشت زمان شاهد منتشر شدن اطلاعات بیشتر و بیشتری در رابطه با عرضه عنوان محبوب و پرفروش CD Projekt RED یعنی The Witcher 3: Wild Hunt برای کنسول Nintendo Switch هستیم. بر اساس گزارش قبلی، نسخه‌ای از بازی در سیستم‌های خرده‌فروشی بخش آسیا مشاهده شده بود که از همین موضوع حکایت داشت. این قبیل اتفاقات معمولاً رخ می‌دهند و شاید در نهایت هیچ نتیجه‌ای هم در پی نداشته باشند، اما حالا اطلاعات جدیدی منتشر شده است که نشان از احتمال وقوع این جریان دارد.

نخست، باب کاکل (Bob Cockle) که صداپیشگی کاراکتر اصلی را در بازی The Witcher 3: Wild Hunt به عهده دارد، توئیتی در رابطه با نسخه Nintendo Switch این عنوان منتشر کرده است. البته، روی این مورد چندان نمی‌توان حساب باز کرد، چون یک صداپیشه احتمالاً ارتباط مستقیمی با توسعه بازی ندارد؛ اما توئیت دیگری نیز توسط تام فیلیپس (Tom Philips) از وب سایت Eurogamer انتشار یافته است که درباره پورت احتمالی این عنوان صحبت کرده و به طرفداران نینتندو گفته است که خود را آماده کنند.

در حال حاضر جز موارد غیر رسمی فوق‌الذکر، اطلاعات رسمی در رابطه با نسخه Nintendo Switch این بازی نقش آفرینی پرطرفدار در دست نیست. درست است که The Witcher 3: Wild Hunt در سال 2015 منتشرشده بود و چهار سال از انتشار آن می‌گذرد، اما هنوز هم از لحاظ فنی یکی از بازی‌های پیشرفته به حساب می‌آید که محدودیت‌های کنسول‌ PlayStation و Xbox نسل حاضر را در زمان عرضه خود به چالش کشید. فکر می‌کنید نسخه Nintendo Switch بازی چگونه خواهد بود؟ برای جواب دادن به این سؤال باید صبر کرد و دید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.