اشتباه بازی The Witcher 3 CD Projekt Red
محمد صادق شجاعی

سازنده The Witcher 3 به وجود اشتباه بزرگ اعتراف کرد

محمد صادق شجاعی 1 مرداد 1401 1 دیدگاه
1,598 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو CD Projekt Red به عنوان سازنده بازی The Witcher 3: Wild Hunt اعتراف کرده که قرار دادن POI‌ها و علامت سوال‌های زیاد در نقشه Skellige اشتباه بزرگی بوده است.

در جریان استریم 20 سالگی استودیو سی دی پراجکت رد، فیلیپ وبر که به عنوان کارگردان کمپین بازی Witcher 4 شناخته شده و در تیم تولید بازی ویچر 3 به عنوان طراح کوئست حضور داشته، اعلام کرده صندوقچه‌های پراکنده شده در زیر آب‌های Skellige قرار نبود به عنوان POI معرفی شوند.

با توجه به وسعت خارق‌العاده نقشه بازی The Witcher 3: Wild Hunt، استودیو CD Projekt Red به این نتیجه رسیده بود که برای پر کردن آن به چیزی فراتر از کوئست‌ها نیاز دارد. فیلیپ وبر در این مورد گفته است: «می‌توانم آزادانه اعتراف کنم من یکی از افرادی هستم که علامت‌های سوال را در جهان بازی قرار می‌دهند. در اواخر سال 2014 و زمانی که فرصت زیادی تا انتشار بازی ویچر 3 باقی نمانده بود، مجبور شدیم که دنیا را با علامت‌های سوال پر کنیم».

طراح کوئست‌های بازی The Witcher 3: Wild Hunt در ادامه گفته است: «زمان زیادی باقی نمانده بود؛ به همین دلیل در POI‌ها زیاده‌روی کردیم. به این نتیجه رسیده بودیم که باید این کار را انجام دهیم، اما انجام بدون نقص آن غیرممکن است. با این حال می‌توانم از این کار دفاع کنم. بسیاری از صندوقچه‌های قاچاقیان را من آماده کرده‌ام. قرار بر این بود که آن‌ها را در دنیای بازی قرار داده و به کمک چند مرغ دریایی محل آن‌ها را مشخص کنیم. اما اصلا تصمیم نداشتیم که نمادی برای آن‌ها روی نقشه قرار بدهیم».

کارگردان کمپین بازی Witcher 4 The توضیح داده که در ابتدا قرار بود صندوقچه‌های قاچاقیان یک نوع پاداش باشد و بازیکنان به ندرت با آن‌ها رو‌به‌رو شوند. اما در نهایت این مورد به یکی از بخش‌های اصلی بازی تبدیل شده و بازیکنان سر‌سخت ساعت‌ها برای پیدا کردن آن‌ها تلاش کردند. فیلیپ وبر در این مورد با خنده گفته است: «کاملا موافقم که این اقدام اشتباه بزرگی بود. دیگر این کار را تکرار نخواهم کرد».

اشتباه بازی The Witcher 3 CD Projekt Red

نقشه بازی The Witcher 3 دارای آیکون‌های زیادی است

با توجه به گفته‌های کارگردان کمپین بازی The Witcher 4، این اثر در مسیری متفاوت نسبت به بازی ویچر 3 حرکت کرده و فاقد علامت سوال‌های بسیار در نقشه خود خواهد بود. تایید این امر در آینده نزدیک ممکن نخواهد بود؛ زیرا بازی ویچر 4 به تاز‌گی وارد مرحله پیش‌تولید و تا انتشار آن سال‌های زیادی باقی مانده است.

استودیو CD Projekt Red از محصول جدید خود تنها یک تصویر منتشر کرده است. اما همین تصویر تئوری‌های بسیاری را در بین طرفداران به وجود آورده است. استودیو مذکور پس از مدتی تایید کرد که در تصویر منتشر شده، مدالیون سیاهگوش قرار دارد. آیا این مدالیون به مکتب ویچر جدیدی اشاره دارد؟ این سوالی است که برای پاسخ آن باید تا سال‌های آینده صبر کنیم.

اطلاعات ما از بازی جدید سری The Witcher جزئی هستند و هنوز موارد زیادی به صورت رسمی تایید نشده است. با این حال استودیو سی دی پراجکت رد اعلام کرده که بازی مذکور با موتور Unreal Engine 5 ساخته خواهد شد. همچنین کارگردان ویچر 4 وعده داده است که در ساخت این اثر هیچ فشار کاری وجود ندارد.

نظر شما در مورد اشتباه بزرگ سازندگان بازی The Witcher 3: Wild Hunt چیست؟ آیا علامت‌ سوال‌های بسیار آن تجربه شما را با مشکل رو‌به‌رو کرده است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    هادی

    مهمان

    کاملا موافقم من که کلی وقت گذاشتم و همشو رفتم ولی خیلی خسته کننده بود مخصوصا اینکه با قایق هم باید بری اگه اون پرنده‌ها قایقو بشکونن باید با شنا برگردی.

    پاسخ دهید