PlayStation
پیش‌فرض سایت

رئیس PlayStation: واقعاً نمی‌دانم که PS5 آخرین کنسول ما خواهد بود یا خیر

پیش‌فرض سایت 19 خرداد 1398 بدون دیدگاه
571 بازدید

صنعت بازی‌های ویدئویی دائماً در حال تغییر است و این تغییرات با سرعت بالایی همراه هستند. چشم‌انداز این صنعت یک دهه قبل بسیار متفاوت بود و پیش‌تر از آن حتی قابل تشخیص نبود. سؤالی که در حال حاضر ذهن خیلی‌ها را درگیر کرده این است که آیا با ابداع Cloud Gaming و راهکارهای آنلاین، دوران کنسول‌های مرسوم به سر خواهد آمد؟

جیم رایان (Jim Ryan) رئیس بخش PlayStation سونی درباره این موضوع مردد است. CNET در مصاحبه‌ای با جیم رایان از او پرسیده است که آیا PS5 آخرین کنسول اصلی سونی خواهد بود؟ وی پاسخ داده که نمی‌داند. او همچنین توضیح داده است که با توجه به رشد بخش بازی‌های موبایل بسیاری قبل از عرضه PS4 فکر می‌کردند که این کنسول محکوم به شکست خواهد بود، اما سونی ثابت کرد که آن‌ها در اشتباه به سر می‌بردند. به همین ترتیب، او احساس می‌کند که PS5 در موقعیت خوبی قرار دارد تا به موفقیت مشابهی دست پیدا کند، اما نمی‌داند زمانی که نسل بعد از راه برسد آیا بازار کشش عرضه یک کنسول مرسوم را خواهد داشت یا خیر.

جیم رایان صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد:

jim ryanبرخی اوقات عقل و منطق با باورهای ما فرق دارد. اما ما به کنسول PS4 اعتقاد داشتیم و حالا به نسل بعدی محصول خود اعتقاد داریم. چه کسی می‌داند که PS5 چگونه ممکن است تکامل پیدا کند؟ مدل‌های ترکیبی از کنسول و نوعی مدل ابری؟ شاید جواب مثبت باشد. من نمی‌دانم و اگر می‌دانستم هم به شما نمی‌گفتم.

در هر صورت، باید مدتی صبر کنیم تا متوجه شویم. آنطور که از وضعیت حال مشخص است، به نظر می‌رسد برخی مشکلات زیرساختی در مورد راهکارهای Cloud Streaming وجود دارد. اما چه کسی می‌داند، شاید تکنولوژی به سرعت پیشرفت خواهد کرد و این مسائل زیرساختی زودتر از آنچه فکرش را می‌کنیم مرتفع خواهند شد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.