League-of-Legends-2
یحیی رحیمی

نسخه موبایل بازی League of Legends در دست ساخت قرار دارد

یحیی رحیمی 2 خرداد 1398 1 دیدگاه
725 بازدید

League of Legends از آن دسته بازی هایی است که طرفداران فوق العاده زیادی دارد و تقریبا طرفدارانش دیوانه این بازی هستند. تعداد بازیکنان آن به رقم خیره کننده ای رسیده است و امروز شایعه ای جدید مطرح شده است که ممکن است تعداد آن را بیش از پیش بالا ببرد.

بر اساس گزارش جدیدی که توسط خبرگذاری رویترز منتشر شده است، استدیو Riot Games و همچنین کمپانی مادر او به نام Tencent در حال کار روی نسخه موبایل بازی League of Legends هستند. این اطلاعات از منابع مختلفی منتشر شده است و رویترز تایید کرده است که این نسخه از بازی در حال توسعه است و قطعا به موبایل های هوشمند راه پیدا خواهد کرد.

در ادامه گزارش گفته شده که توسعه نسخه موبایل League of Legends از سال پیش شروع شده است و همچنین قرار نیست در سال جاری میلادی شاهد انتشار بازی باشیم و ممکن است 2020 سال انتشار بازی باشد. در ادامه Kotaku نیز گزارشی در این مورد منتشر کرد و گفت که نسخه موبایل بازی شباهتی به نسخه PC آن نخواهد داشت و همچنین شخصیت های کمتر و آیتم های کمتری را شاهد هستیم.

بازی کاملا برای موبایل ساخته شده است و تنها یک نسخه مشابه PC را شاهد نیستیم. طرفداران مدتهاست که دنبال چنین بازی هستند و چند باری نیز این شایعه را شنیدیم اما بعدها شاهد انتشار یک بازی دیگر بودیم! به نظر می رسد که Riot Games بالاخره تصمیم درست را گرفته است و این بار در جهت درستی پیش رفته است.

هر دو استدیوهای Riot Games و Tencent از صحبت در این مورد امتناع کرده اند اما به زودی اطلاعات بیشتری در این مورد دریافت خواهیم کرد. اگر نسخه موبایل League of Legends منتشر شود، قطعا شاهد دو نسخه اندرویدی و iOS خواهیم بود. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: DUalShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    parham

    مهمان

    سلام لطفا بازی league of legends رو برای ios بیارید من هرجا رو گشتم نتونستم بازی رو پیدا کنم حتی در اپ استور ممنون

    پاسخ دهید