Alan-Wake-Remastered
یحیی رحیمی

ریمستر بازی Alan Wake برای کامپیوتر و کنسول‌های بازی معرفی شد

یحیی رحیمی 17 شهریور 1400 بدون دیدگاه
790 بازدید

شرکت رمدی به طور رسمی از ریمستر بازی Alan Wake برای کامپیوتر و کنسول‌های بازی از جمله پلی استیشن رونمایی کرد. این اثر داستانی ترسناک، اولین بار در سال 2010 برای کنسول ایکس باکس 360 منتشر شد و دو سال بعد نیز برای کامپیوتر عرضه شد و توانست به یکی از بهترین بازی‌های ویدیویی از لحاظ داستانی و القای حس ترس شود. ریمستر آلن ویک برای اولین بار برای کنسول پلی استیشن منتشر می‌شود.

بازی Alan Wake ماجرای یک نویسنده را دنبال می‌کند که به شهری خاموش به نام Bright Falls سفر می‌کند و به یک باره تمامی وقایع آخرین رمان منتشرشده‌اش، زنده می‌شوند و به دنیای واقعی پا می‌گذارند. آلن ویک پا به جنگل‌های بکر اطراف می‌گذارد و نیروی تاریکی به نام Taken نیز وی را همراهی می‌کند که باعث ایجاد لحظات ترسناک می‌شود. انتشار ریمستر Alan Wake برای کنسول‌های بازی و کامپیوتر، فرصتی مناسب برای افرادی است که این اثر بی‌نظیر را تجربه نکرده‌اند و به دنبال یک نسخه با گرافیک بهتر می‌گشتند.

ریمستر آلن ویک برای کنسول‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری و همچنین کامپیوتر منتشر می‌شود. این اولین بار است که بازی برای پلتفرم پلی استیشن عرضه می‌شود و این اثر ترسناک، مدت‌ها بود که در انحصار ایکس باکس قرار داشت. افرادی که به دنبال دریافت بهترین تجربه ممکن و اجرای بازی با وضوح 4K هستند، می‌توانند بازی را روی کنسول‌های جدید از جمله PS5 و Xbox Series دریافت کنند. بر اساس گفته‌های شرکت رمدی، گرافیک بازی ارتقاء پیدا کرده و تغییری در محتوا و داستان ایجاد نشده است.

Alan Wake Remastered یک تجربه‌ی کامل از دنیای آلن ویک ارائه می‌دهد. این نسخه، شامل بازی اصلی و دو بسته الحاقی منتشر شده به نام‌های Signal‌ و Writer می‌شود. این بازی با وضوح 4K اجرا می‌شود و همچنین توضیحات سم لیک، خالق بازی، را هم به همراه خواهد داشت.

ریمستر بازی Alan Wake

بازگشتی ترسناک به دنیای Alan Wake

بازی Alan Wake تأثیر بسیار زیادی از سریال سورئال و مشهور ساخته دیوید لینچ به نام «توین پیکس» گرفته و فضای بازی شباهت‌های زیادی با این سریال دارد. همچنین المان‌های ترس و وحشت داستان‌های استفن کینگ نیز به کار رفته و به طور کل، یک اثر داستانی ناب را شاهدیم که نمی‌توان به آن خرده گرفت. بازسازی شهر واشنگتن و طبیعت زیبای آن نیز توسط افراد مختلفی تحسین‌شده و این اثری است که باید حتماً تجربه کنید و به هیچ عنوان از دست ندهید.

ریمستر بازی Alan Wake پاییز امسال منتشر می‌شود که فضای این فصل نیز، فرصت مناسبی برای بازگشت به شهر «برایت فالز» و محیط جنگلی آن ایجاد می‌کند. سم لیک با انتشار نامه‌ای سرگشاده به طرفداران، از حمایت چندین ساله طرفداران تشکر کرده و همچنین از نحوه ساخت بازی گفته است:

Sam-Lakeاوایل بازی، آلن ویک می‌گوید: در یک داستان ترسناک، قربانی مداوم به دنبال علل یابی است، اما هیچ علتی برای وقایع وجود ندارد و نباید وجود داشته باشد. این راز فاش نشده، همان چیزی است که سالها با ما می‌ماند و آن چیزی است که در آخر به یاد خواهیم داشت. این ایده‌ای است که با تمام وجود به آن باور دارم، داستان‌هایی که مرا به فکر می‌اندازند، مرا هیجان زنده می‌کنند، داستان‌هایی که همه‌چیز مستقیم به من داده نمی‌شود و بلکه همه‌چیز یک راز است.

 

ارتباط بسیار نزدیکی با داستان و شخصیت‌ها دارم و می‌دانید که آلن ویک نیز نویسنده است و باعث شد تا این المان را وارد داستان کنم. من عاشق این بازی هستم، زیرا که ساخت آن بسیار دشوار بود و مشکلات زیادی پیش روی ما وجود داشت و همین باعث شده تا نسبت به کاری که انجام دادیم، احساس افتخار کنم. ریمستر بازی به درخواست شما انجام شد، امیدوارم از آن لذت ببرید.

منتظر انتشار Alan Wake Remastered در پاییز امسال برای پلی‌ استیشن، ایکس باکس و کامپیوتر باشید.

منبع:‌ TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

ریمستر بازی Alan Wake چه تاریخی منتشر می‌شود؟

ریمستر آلن ویک در پاییز امسال منتشر می‌شود و فعلا تاریخ دقیق انتشار بازی مشخص نشده است.

۱
ریمستر Alan Wake برای چه پلتفرم‌هایی منتشر می‌شود؟

این بازی برای کنسول‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و اس و کامپیوتر منتشر می‌شود.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.