Borderlands-3
یحیی رحیمی

43 میلیون نسخه از سری بازی Borderlands به فروش رفته است

یحیی رحیمی 24 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
585 بازدید

تا به حال تنها چند نسخه کلی از بازی Borderlands ساخته شده است و بر خلاف نظرات مدیرعامل استدیو Gearbox، به نظر می رسد که این بازی موفقیت بسیار بزرگی بوده است. بر اساس آمار و ارقام منتشر شده، سری بازی Borderlands تا به حال حدود 43 میلیون نسخه به فروش رفته است و موفقیت بسیار بزرگی قلمداد می شود.

پابلیشر سری بازی Borderlands، کمپانی Take-Two Interactive است و این کمپانی نیز دیروز سود و زیان بازی های خود را منتشر کرده است و می توان گفت که این بازی تابه حال حدود 43 میلیون نسخه از خود را به فروش رسانده است و البته آمار دقیق در دسترس نیست و در نوع خودش بسیار عدد بالایی است.

در این میان بازی Borderlands 2 با فروش بیش از 20 میلیون نسخه، پرفروش ترین این سری است و از سال 2012 که عرضه شده است، هر روز به فروش آن اضافه شده است. جالب است که این بازی هنوز ماهانه یک میلیون بازیکن فعال دارد و به لطف معرفی نسخه سوم بازی، به تعداد این بازیکنان نیز افزوده شده است. همان طور که می دانید اخیرا نسخه های بهبود یافته با کیفیت 4K نیز در فروشگاه استیم منتشر شده اند و همین باعث جذب دوباره بازیکنان شده است.

Take-Two همچنین گفته است که بازی Borderlands 3 در مراسم E3 2019 حاضر خواهد بود و قرار است تصاویر و ویدیوهای بیشتری را از آن مشاهده کنیم. مشخص نیست که چه اطلاعاتی در اختیار ما قرار داده خواهد شد اما تا به حال محتوای زیادی را از بازی دیده ایم و شاید همان هم کفایت کند. Take Two Interactive آمار فروش بازی های دیگرش مانند Red Dead Redemption 2 و GTA V را نیز به اشتراک گذشته است که آن‌ها هم در نوع خودشان بی نظیر بوده اند و در خبرهای بعدی به آن‌ها خواهیم پرداخت.

نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.