دانلود بازی Tribes of Midgard برای PS5
دانلود بازی Tribes of Midgard برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی Tribes of Midgard برای PS5

پارسی گیم 21 شهریور 1400 بدون دیدگاه
617 بازدید

دانلود بازی Tribes of Midgard برای پلی استیشن 5

یکی از سوژه‌هایی که اخیراً خیلی از سازندگان در صنعت بازی‌های ویدیویی به آن توجه کرده‌اند، وایکینگ‌های افسانه‌ای و داستان‌های مربوط به آن‌ها است. عناوین متعددی با پرداختن به این سوژه منتشر شده و هرکدام جوانب متفاوتی از این مبارزان و قبیله‌های باستانی آن‌ها به ما نشان می‌دهند. بازی Tribes of Midgard از استودیو Norsfell یکی دیگر از همین عناوین بوده که عناصر مختلفی از بازی‌های اکشن و Survival را با هم ترکیب کرده تا یک ماجراجویی هیجان‌انگیز را در سرزمین Midgard برایتان آماده کند.

شما در این بازی به‌صورت Co-op می‌توانید با 10 نفر دیگر وارد یک نقشه شده که تمام عناصرش به‌صورت تصادفی شکل گرفته است. سپس با همکاری یکدیگر باید در برابر خطرات متعددی که وجود داشته قرار بگیرید و از روستای خود محافظت کنید. هدف این است که تا جایی که می‌توانید از ریشه یک درخت مقدس به اسم Yggdrasil دفاع کنید تا از پایان دنیا جلوگیری شود. بازی عناصری از عناوین اکشن ماجرایی، Survival و Rogue Like را در دل گیم پلی خودش جای داده است.

طیف گسترده دشمنانی که از غول‌ها و موجودات افسانه‌ای تشکیل شده‌اند دائم به سمت شما سرازیر شده هرکدام تاکتیک متفاوتی برای پیروزی لازم دارند. مبارزان شما در کلاس‌های مختلفی طبقه‌بندی می‌شوند و از ساحر گرفته تا جنگجو و… در آن‌ها دیده می‌شود که هرکدام آیتم‌های مخصوص به خودشان را داشته و با سلاح و قابلیت متفاوتی می‌جنگند. با زنده ماندن در نقشه، به تجهیزات بهتری دسترسی پیدا می‌کنید که مبارزه‌های آینده را برای شما ساده‌تر می‌کند، هرچند بازی نیز دشمنان و غول‌های سرسخت‌تری را سر راه شما قرار خواهد داد.

Tribes of Midgard تجربه‌ای جذاب از یک ماجراجویی وایکینگی در دنیایی است که به‌صورت تصادفی ساخته‌شده و هر دست بازی، با دیگری متفاوت خواهد بود. اگر می‌خواهید سبکی اکشن و جذاب از بازی‌های وایکینگ محور را تجربه کنید، Tribes of Midgard گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.
اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Valheim و Grounded را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Tribes of Midgard با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Tribes of Midgard is a co-op game with a unique blend of action, survival, and roguelite elements. Players must defend their village from hordes of invaders—deadly spirits and gigantic brutes—that every night threaten to destroy the Seed of Yggdrasil, the sacred tree you’re sworn to protect. Only by protecting the Seed, you and your tribe can stop Ragnarök—the end of the world!
Venture with your tribe into the untamed wilds of Midgard to gather precious resources, hunt mythical beasts, defeat mighty foes, topple giants, and claim treasures. The further from the village you explore, the greater the challenge and greater the rewards—which you’ll need to stand against the ever-strengthening minions of the apocalypse. But you must return before the sun sets so you can bolster your defenses, craft powerful equipment, and fend off the nightly assaults.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 6.6 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.