دانلود بازی Borderlands: The Handsome Collection برای PS4
دانلود بازی Borderlands: The Handsome Collection برای PS4 پارسی گیم

دانلود بازی Borderlands: The Handsome Collection برای PS4

پارسی گیم 14 آبان 1397 4 دیدگاه
6,487 بازدید

دانلود بازی Borderlands: The Handsome Collection برای پلی استیشن 4

پس از موفقیت بی‌نظیر Borderlands در سال 2009، خیلی طول نکشید تا Gearbox Software ساخت نسخه‌ی دوم آن را کامل کند و 2K Games، آن را در سال 2012 روانه‌ی بازار کند. Borderlands 2 نسبت به نسخه‌ی اول، بسیار قوی‌تر ظاهر شد و پیشرفت فوق‌العاده‌ای در تمام بخش‌های بازی داشت. اسم Borderlands 2 را در بسیاری از لیست‌های “بهترین بازی‌های تمام دوران”، مشاده خواهید کرد.

داستان بازی 5 سال پس از وقایع نسخه‌ی اول بازی جریان دارد زمانی که چهار Vault Hunter نسخه‌ی اول، توسط موجود عجیبی به نام The Guardian Angel که بر روی سیاره‌ی Pandora بود، به صندوق بزرگ باستانی هدایت شدند؛ صندوقی که شایعات زیادی مبنی بر وجود یک تکنولوژی بی‌نهایت پیشرفته‌ی فضایی در آن وجود داشت. ماجراجویان ما برخلاف انتظاری که داشتند، با راه‌یابی به صندوق مورد نظر، مجبور به مبارزه با یک فضایی قدرتمند به نام The Destroyer شدند. پس از نابودی این موجود فضایی، ماده‌ای به نام Eridium شروع به پخش شدن در پوسته‌ی سیاره‌ی Pandora شد. رئیس فعلی سازمان Hyperion، Handsome Jack، از این ماده نهایت استفاده را می‌کند و سلاح‌های قدرتمندی به بهانه‌ی ایجاد صلح و آرامش در این سیاره می‌سازد. او با ساخت ماهواره‌های H شکل که از ماه‌های سیاره‌ی Pandora قابل دیدن است، یک دیکتاتوری تمام عیار را به وجود می‌آورد و بر Pandora حکم‌رانی می‌کند. از طرفی شایعه‌ی جدیدی وجود دارد که صندوق بزرگ‌تری نسبت به قبل بر روی سیاره‌ی Pandora وجود دارد و این مسئله باعث می‌شود تا گروه جدیدی از Vault Hunter ها وارد سیاره شوند تا به جستجوی این صندوق بپردازیند. شما در ابتدای بازی می‌توانید یکی از 4 کلس بازی را انتخاب کنید که البته 2 کلس اضافه در دی ال سی بازی وجود دارد. هریک از این کلس‌ها، قدرت‌های خاص خود را دارند که کمک بزرگی به آنان در مبارزه با دشمنان می‌کند. Axton از یک مسلسل خودکار بهره می‌برد و با کار گذاشتن آن در میدان نبرد، کمک بزرگی با آسیب‌رسانی به دشمنان می‌کند. Maya با استفاده از قدرت‌های عجیبش، می‌تواند حرکت دشمنان را تا چند ثانیه مختل کند و آن‌ها را بی‌دفاع در مقابل شما قرار دهد. Zer0 یک قاتل حرفه‌ای است که اصلی‌ترین قدرت او، توانایی غیب شدن برای مدت کوتاه و ساخت یک Decoy از او است. در نهایت Salvador را داریم که می‌تواند برای مدت کوتاهی از دو اسلحه به طور همزمان استفاده کند.

شما مثل نسخه‌ی قبل، با یک بازی شوتر اول شخص با المان‌های نقش‌آفرینی رو به رو هستید و جستجو به دنبال آیتم‌ها در محیط بازی، بخش بسیار مهمی از گیم‌پلی را شکل می‌دهد. همانند نسخه‌ی قبل، سلاح‌های بازی به طور کاملا اتفاقی ساخته می‌شوند که تنوع چندصدهزارتایی را به آن‌ها می‌دهد. با وجود Eridium در سطح سیاره، شما نیز قادر به جمع‌آوری آن‌ها هستید و با خرج کردن این مواد، می‌توانید شخصیت خود را بسیار قدرتمندتر کنید. بازی دچار تغییرات زیادی در بخش گیم‌پلی شده است اما پایه‌ی تیراندازی و مبارزات بازی، همانند نسخه‌ی قبل است. مراحل فرعی بسیار زیادی در بازی وجود دارد و با گشت و گذار در دنیای پرخطر بازی توسط ماشین خود، این مراحل قابل پیدا کردن هستند.

اگر از بازیبازهایی هستید که لذت زیادی از نسخه‌ی اول بازی بردید، Borderlands 2 تجربه‌ای جذاب‌تر و زیباتر را به شما ارائه می‌دهد که به هیچ عنوان نباید آن را از دست بدهید. اگر هم نسخه‌ی اول بازی را تجربه نکرده‌اید، به هیچ وجه این سری جذاب را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

About This Game :

Borderlands 2 is an open world action role-playing first-person shooter video game developed by Gearbox Software and published by 2K Games.[4] It is the second game in the Borderlands series and the sequel to 2009’s Borderlands. The game was released for Microsoft Windows, PlayStation 3, Xbox 360, and OS X on September 18, 2012. It was ported to the PlayStation Vita on May 13, 2014, and released for Linux on September 30, 2014.[1. Borderlands 2 allows players to complete a campaign consisting of central quests and optional side-missions as one of four (six including downloadable content) treasure seekers, “Vault Hunters”, on the planet Pandora. Key gameplay features from its predecessor, such as online collaborative campaign gameplay, randomly generated loot, such as weapons and shields and character-building elements commonly found in role-playing video games are in Borderlands 2.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 28.1 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    Shan

    مهمان

    سلام لطفا بازی Borderlands: the Handsome Collection رو برای pc بذارین

    پاسخ دهید
  • Avatar

    MEHDI

    مهمان

    DLC ها تو این نسخه epic games هستن؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    mohammad

    مهمان

    سلام من یک ماه پلاس خریدم و متوجه شدم این بازی رایگان هست، اگر دانلود کنم تا یک ماه میتونم بازی کنم یا چجوری هست ؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به mohammad

      پشتیبانی

      سلام
      دانلود کنید براتون می مونه