Red Dead Redemption 2
یحیی رحیمی

Red Dead Redemption 2 برای PC در روزمه یکی از کارمندان سابق استدیو دیده شد

یحیی رحیمی 23 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
1,055 بازدید

بدون شک بازی Red Dead Redemption 2 یکی از بزرگ ترین بازی های سال قبلی بود و کسی در کیفیت آن شکی ندارد. تنها مشکل اینجا بود که این بازی تنها برای کنسول های بازی نسل هشتم منتشر شده است و کاربران PC کنار گذاشته شده اند. استدیو Rockstar Games عادت دارد که ابتدا بازی های خود را برای کنسول های بازی منتشر کند و سپس برای PC و حالا گمانه زنی ها تماما حاکی از این اتفاق است.

مدت هاست که شایعات از انتشار Red Dead Redemption 2 برای PC خبر می دهند و کمپانی Take-Two Interactive که ناشر این بازی است نیز از صحبت در مورد این موضوع به طور کامل خودداری کرده است و حالا اطلاعات جدیدی به دست ما رسیده است که در نوع خودش بسیار قابل توجه است. اخیرا طرفداران، صفحه LinkedIn یکی از کارمندان سابق استدیو Rockstar Toronto را پیدا کرده اند.
red-dead-redemption-2-pc
این فرد در رزومه کاری خود از کار روی نسخه PC بازیRed Dead Redemption 2 گفته است و بعد از اینکه خبرها بالا گرفت، این فرد نیز چنین متنی را از صفحه خود برداشته است و حالا چیزی از آن نمانده است. اما خوشبختانه اسکرین شاتی از آن تهیه شده است و می توانید در زیر آن را ببینید. دقیقا بعد از انتشار بازی برای کنسول های نسل هشتم بود که برنامه اصلی بازی، خبر از یک نسخه PC داد و حالا از آن روز، پشت سر هم شایعاتی در این مورد منتشر می شود و به احتمال زیاد، Red Dead Redemption 2 برای PC نیز عرضه خواهد شد.

قبلا نیز این چنین رزومه هایی پیدا شده است و اگر یادتان باشد، یکی از کارمندان سابق Rockstar نیز از کار روی GTA 6 خبر داده بود. باید صبر کرد و دید که این شایعات، چه زمانی رنگ واقعیت خواهند گرفت. فعلا می توان Red Dead Redemption 2 را روی کنسول های PS4 و Xbox One تجربه کرد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.