Mortal Kombat 11
یحیی رحیمی

نمرات و بررسی های اولیه بازی Mortal Kombat 11 منتشر شد: مبارزه ای با جان و دل

یحیی رحیمی 3 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
805 بازدید

قرار است که بازی Mortal Kombat 11 امروز منتشر شود و نسخه مخصوص منتقدان نیز دیروز به دست آن‌ها رسیده است و آن‌ها نیز مفصل نشسته اند و نقدهای خوبی روی آن نوشته اند. در این میان با ما همراه باشید که از نمرات این بازی و همچنین چندین خط از بررسی های اولیه بازی را با هم بخوانیم و بدانیم که آیا این بازی ارزش خرید را دارد یا خیر.

به طور کلی شاهد امتیازات خوبی از سوی منتقدین هستیم و نوید آن می رود که Mortal Kombat 11 نیز جزو بهترین بازی های سال 2019 قرار گیرد. با هم میخوانیم چند خط از بررسی وب سایت های معتبر صنعت بازی های ویدیویی:

GameSpot: نمره 8 از 10

Mortal Kombat 11 تنها یک ادامه دهنده برای طرفداران این سری نیست و بلکه یک دروازه جدید به سوی سبک جدیدی از بازی های مبارزه ای است و برای هر کسی که اندکی به مبارزات خشن و نفس گیر علاقه داشته باشد، جذاب و سرگرم کننده خواهد بود. مکانیسم Streamline باعث شده است که مبارزات بسیار خشمگین و در نوع خودش بی رحمانه باشد و فرقی ندارد که سطح شما در چه حدی باشد، این بازی شما را مجاب می کند که بیشتر یاد بگیرید. تعداد زیادی شخصیت ها و انواع مختلفی از مبارزات وجود دارد و داستان بازی نیز فوق العاده سرگرم کننده است. ممکن است که بخش تک نفره بازی کمی خسته کننده به نظر برسد اما در کل Mortal Kombat 11 همان چیزی است که انتظارش را داشتیم.

Mortal Kombat 11

PushSquare: نمره 7 از 10

بعد از 27 سال دوباره شاهد یک نسخه دیگر از Mortal Kombat 11 هستیم و این آخرین هورایی است که در نسل فعلی کنسول ها خواهیم کشید. 25 شخصیت کلی وجود دارند و پیشرفت های فوق العاده زیادی داشته اند و البته شاهد کمبود تنوع این شخصیت ها نیز هستیم. مانند همیشه Fatality ها فوق العاده جذاب و نفس گیر هستند. به طور کلی ساختارهای این بازی کمی Mortal Kombat 11 را از یک بازی مبارزه ای دور کرده است و می توانست محتوای بیشتری را داشته باشد. افرادی که برای اولین بار این سری را بازی کنند قطعا با داستانی فوق العاده و سیستم مبارزه خوبی سر و کار خواهند داشت.

Mortal Kombat 11

TrustedReviews: نمره 4 از 5

Mortal Kombat 11 یکی دیگر از نسخه های فوق العاده سری Mortal Kombat ساخته استدیو NetherRealm است و هر چند که بخش داستانی آن کمی کوتاه است اما اکشن بلک باستری خوبی را شاهد هستیم. تمرکز جدی روی ریزتراکنش ها باعث نشده است که ضربه ای به بخش مبارزه بازی بخورد و این به لطف تغییرات زیرکانه ای است که توسعه دهندگان ایجاد کرده اند. ما در عصر طلایی بازی های مبارزه ای قرار داریم و Mortal Kombat 11 می تواند با افتخار در مقام اول این بازی ها بایستد.

همچنین می توانید نمره متاکریتیک این بازی را نیز در زیر مشاهده کنید و مانند همیشه نیز نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

Mortal Kombat 11 meta

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.