شخصیت مورتال کامبت 1
محمد صادق شجاعی

لیست شخصیت های بازی مورتال کامبت 1 فاش شد

محمد صادق شجاعی 27 خرداد 1402 9 دیدگاه
8,717 بازدید

بر اساس اطلاعات فاش شده، استودیو ندررلم در اثر جدید سری Mortal Kombat یعنی بازی مورتال کامبت 1 در مجموع 19 شخصیت قابل بازی را در دسترس قرار خواهد داد.

یکی از کاربران وب سایت GameFAQs به نام r00000r پیش از این اطلاعات دقیقی از بازی Mortal Kombat 11، از جمله جزئیات داستانی و شخصیت‌های اضافه را لو داده است. او مدتی پیش داستان بازی مورتال کامبت 1 را فاش کرد که یک اینسایدر دیگر به نام Fateunknown گفته‌های او را تایید و به حضور شخصیت‌های جانی کیج و کنشی اشاره کرد.

به تازگی یک اینسایدر جعلی لیستی از شخصیت‌های قابل بازی جدید سری Mortal Kombat را در وب سایت GameFAQs منتشر کرده است. در پاسخ به این پست، r00000r اقدام به معرفی شخصیت‌هایی کرده که در بازی مورتال کامبت 1 حضور ندارند. به این واسطه فرد مذکور به صورت غیر مستقیم، 19 کاراکتر حاضر در اثر مذکور را معرفی کرده است. شخصیت‌های قابل بازی اثر جدید سری مورتال کامبت طبق گفته r00000r به شرح زیر هستند:

  1. Ashrah
  2. Havik
  3. Johnny Cage
  4. Kenshi
  5. Kitana
  6. Kung Lao
  7. Li Mei
  8. Liu Kang
  9. Mileena
  10. Nitara
  11. Raiden
  12. Reiko
  13. Reptile
  14. Scorpion
  15. Shang Tsung
  16. Sindel
  17. Smoke
  18. Sub-Zero
  19. Tanya

شخصیت مورتال کامبت 1

داستان مورتال کامبت 1 تعیین‌کننده فهرست شخصیت ها

بر اساس گفته‌های r00000r، شخصیت‌های Cyrax ،Sektor ،Jade و نسخه مونث Nightwolf به عنوان کاراکترهای قابل بازی در مورتال کامبت 1 حضور ندارند. اد بون، خالق سری Mortal Kombat و کارگردان Mortal Kombat 1، توضیح داده است که داستان عامل تعیین‌کننده در حضور یک کاراکتر در بین شخصیت‌های قابل بازی یا مبارزین Kameo است. برای مثال Cassie و سایر Kombat Kids هنوز در خط زمانی بازی مورتال کامبت 1 متولد نشده‌اند.

اد بون اعلام کرده است که بازی Mortal Kombat 1 با استفاده از آنریل انجین 4 ساخته شده است. بر این اساس، به دلیل تعویض موتور بازی‌سازی پیش از همه‌گیری کرونا، در صورتی که ندررلم به صورت هم‌زمان روی بازی جدید سری اینجاستیس کار می‌کرد، فاصله بین بازی‌های Mortal Kombat 11 و Mortal Kombat 1 در حدود هفت سال می‌شد. استودیو مذکور به این نتیجه رسید که این فاصله زمانی بسیار طولانی است. به همین دلیل با تصمیم آن‌ها تولید بازی اینجاستیس 3 متوقف و تنها روی مورتال کامبت 1 تمرکز شد.

نظر شما در مورد شخصیت های بازی مورتال کامبت 1 چیست؟ آیا کاراکتر محبوب شما در بین آن‌ها حضور دارد؟ به نظر شما کدام مبارزین دیگر در اثر مذکور حضور خواهند داشت؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Twisted Voxel

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 9 دیدگاه
  • Avatar

    AA

    مهمان

    این خیلی مزخرفه شائو کان نیست کبال نیست نوب سایبات نیست هیچکس نیست حتی گورو هم نذاشتند واقا خیلی بده موندم چرا شخصیت هایی که این همه طرفدار دارند را نذاشتند

    پاسخ دهید
  • Avatar

    نوب سایبات

    مهمان

    نوب سایبات

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Kabal

    مهمان

    لعنت بهش کلی فایتر خوب توش نیستن که مثل کابال، باراکا، نوب سایبوت

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Sajjad

    مهمان

    فقط نگو که نوب سایبات نیست

    پاسخ دهید
  • Avatar

    آرمین

    مهمان

    خاک تو سرشون نوب سایبات رو نذاشتن تو این سری
    ادبون میخواد فاجعه سازی کنه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ??

    مهمان

    تاکدا تاکاهاشی هم تایید شده اما تو لیست نیست

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Rasool

    مهمان

    از نظر من کار خوبی کردند اول مورتال کمبت 1 بعد اینجاستیس 3

    پاسخ دهید
  • Avatar

    هیراد

    مهمان

    اقا مورتال کمبت یک از روی استیم ترکیه برداشته شده کسی میدونه داستان چیه

    پاسخ دهید
    • Avatar

      Madara Uchiha در پاسخ به هیراد

      مهمان

      برداشتنش تا قیمت بازی رو درست کنن بعد میزارنش چون خیلی از این خارجی ها اعتراض کرده بودن که چرا بازی در ریجن ترکیه انقدر ارزونه برای همینم اینا چنین کاری کردن