Call of Duty Modern Warfare
یحیی رحیمی

نمرات و بررسی‌های Call of Duty: Modern Warfare منتشر شد: مانند همیشه طوفانی!

یحیی رحیمی 4 آبان 1398 بدون دیدگاه
924 بازدید

بازی Call of Duty: Modern Warfare بالاخره منتشر و توانستیم بعد از یک سال صبر و تحمل به آخرین ساخته Activision و استودیو Infinity Ward دست‌یابیم. این نسخه از بازی بازگشت بخش داستانی را جشن می‌گیرد و همچنین موتور گرافیکی جدید نیز لذت آن را دوچندان کرده است.

ممکن است در خرید این بازی دچار شک شده باشید و نتوانید تصمیم بگیرید که آیا بازی به درد شما خواهد خورد یا خیر. برای همین منتقدان بزرگ بازی‌های ویدیویی دست به بررسی و نقد بازی زده‌اند و حالا می‌توانید ازنظر آن‌ها باخبر شوید. بازی Call of Duty: Modern Warfare روی PS4 محتوای بیشتری دارد اما کیفیت نسخه PC آن خارق‌العاده است.

PC Gamer – 80

Call of Duty Modern Warfare

اگر خیال‌پردازی را کنار بگذاریم، بازی Call of Duty: Modern Warfare را به دلیل تغییرات بزرگش می‌پسندم. بخش Gunfight یک مود فوق‌العاده است که می‌تواند نشان دهد بازی Call of Duty می‌تواند ریتم آرام‌تری داشته باشد و به کسی هم برنخورد. امیدوارم که ریسک‌های بزرگ‌تری در بسته‌های الحاقی انجام شود. این بازی پلتفرم رضایت بخشی برای ایده‌های جدید است اما اگر Activision چیزی به آن اضافه نکند، قطعاً Black Ops 5 در سال 2020 یاد این بازی را از خاطرها خواهد برد. لازم نیست که بخش داستانی حالت نظامی و توریسم سینمایی داشته باشد. به‌جای آن باید روی ایده‌های کوچک‌تری تمرکز کرد. من شخصاً یک تجربه 8 ساعته از داستان می‌خواهم.

GamesRadar – 80

Call of Duty Modern Warfare

استودیو Infinity Ward همیشه به دنبال ساده‌سازی سری Modern Warfare برای رضایت بخشی بازی بوده است. در بیشتر بخش‌ها استودیو تصمیم گفته است که تمرکز روی هرج‌ومرج ایجادشده توسط جنگ‌های نزدیک را بی‌خیال شود و فشار نظامی از سوی یک نیروی غیرقابل توقف را کنار بگذارد و واقعاً موفق هم بوده است. اما هنگامی‌که می‌خواهد جنبه‌های تاریکی به دنیای بازی ببخشد، کمی مشکل ایجاد می‌شود. این باعث نشده است که سری Modern Warfare را از آن جه می‌خواهد به آن برسد نگه دارد بلکه Infinity Ward هنوز راه زیادی تا بازسازی کامل این سری برای نسل جدید دارد.

GameSpot – 70

Call of Duty Modern Warfare

بخش مولتی پلیر بازی با مودهای مختلف پرشده است. Modern Warfare به‌صورت قدرتمندی به همان پایه‌های مولتی پلیر سری Call of Duty پایبند است و حالا مود رئالیسم نیز جلوه دیگری به بازی بخشیده است. داستان بازی کاملاً پیرامون سلاح‌های شیمیایی است و تمرکز خاصی روی جنبه روانی بازی نیز انجام‌گرفته است و البته نقطه کلیدی نیز خود کاپیتان پرایس است و دینامیک میان او و شخصیت فرح نیز قدرتمند است. اما استفاده از گاز فسفر در بخش مولتی پلیر دقیقاً برعکس تمام چیزی است که داستان می‌خواهد بگوید و همچنین بخش Spec Ops نیز به‌طور مسخره‌ای سخت است و استراتژی‌های جدید در فتح این بخش تأثیری ندارند.

Everyeye.it (Italian) – 90/100
Hobby Consolas (Spanish) – 90/100
Multiplayer.it (Italian) – 9
AusGamers – 8.5
Attack of the Fanboy – 4.5/5
Hardcore Gamer – 4.5/5
COGconnected – 82
GamesRadar – 80
PC Gamer – 80
Gameblog.fr (French) – 80
PCGamesN – 80
Daily Star – 80
The Daily Dot – 80
GameSpot – 70 (in progress)
Gaming Trend – unscored
GamesBeat – unscored

call of duty modern warfare meta

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.