بازی Battlefield 1
مبین نعمت‌اللهی

شایعه: بازی Battlefield 1 هفته آینده رایگان خواهد شد

مبین نعمت‌اللهی 24 تیر 1400 1 دیدگاه
1,141 بازدید

یکی از عوامل و‌ نزدیکان به پروژه‌ی بازی Battlefield 2042 از اقدامی تبلیغاتی از سوی الکترونیک‌آرتز برای مجموعه‌ بازی‌های بتلفیلد، در راستای نزدیک شدن به انتشار جدیدترین نسخه از این فرنچایز خبر داد.

در‌ هفته‌ای که گذشت اخبار متعددی از مجموعه‌ بازی‌های Battlefield و همان‌حال که تیم‌های الکترونیک‌ آرتز و دایس خود را برای انتشار بزرگ‌ترین نسخه از این مجموعه‌بازی‌ها آماده می‌کنند، به انتشار رسید. اوایل ماه ژوئن بود که با معارفه‌ی رسمی Battlefield 2042، نگاهی به نسل‌بعد از مجموعه‌بازی‌های بتلفیلد آشکار شد جایی که جهان با فاجعه‌ی جنگ‌های متعدد، منابعی محدود و گردبادهای عظیم دست‌و‌پنجه نرم می‌کند. گردباد و هر یک از فجایع طبیعی که ممکن است در خلال بازی حادثه‌ساز شود. انتشار جزئیات جدید همانند کارکرد هوش‌مصنوعی در کامل کردن ظرفیت سرورها و قابلیت شخصی‌سازی‌ لوداوت‌ها در Battlefield 2042 هیجان طرفداران را چندین برابر کرد ‌تا جایی که به بیرون درز پیدا کردن چنین اطلاعاتی باعث افزایش چشمگیر بازیکنندگان نسخه‌های قدیمی از جمله Battlefield 4 شد تا جایی که استودیو دایس را مجاب به افزایش ظرفیت سرورها کرد.

EA Play، سکوی پرتاب بتلفیلد

اگر تا‌به‌اکنون تصمیم گرفته‌اید که تا پیش از تجربه‌ی Battlefield 2042 یکی از نسخه‌های قدیمی از این فرنچایز را خریداری کنید، بهتر است که دست نگهدارید! چرا که یکی از عوامل و نزدیکان به پروژه‌ی بازی 2042 با انتشار توئیتی از اقدام تبلیغاتی و البته هوشمندانه‌ی الکترونیک‌آرتز جهت رایگان کردن دانلود بازی Battlefield 1 تا هفته‌ی آینده خبر داد. از آنجا که رویداد EA Play نیز قرار است تا هفته‌ی دیگر برگزار شود، معرفی این مهم در چنین رویدادی که بیش از میلیون‌ها بیننده از سرتاسر دنیا خواهد داشت، محتمل به‌نظر می‌رسد.

با اعلام تام هندرسون، این اتفاق تنها مختص به دارندگان رایانه‌های‌شخصی بوده، هرچند که به قطع‌ نمی‌توان آن را تایید کرد. با این حال دارندگان کنسول‌های پلی‌استیشن و ایکس‌باکس به‌ واسطه‌ی عضویت در سرویس‌های PlayStation Plus و Xbox Game Pass Ultimate نیز به دانلود بازی بتلفیلد 1 دسترسی خواهند داشت.

اگر برای تجربه‌ی این اثر تماما آنلاین تیراندازی مشتاق هستید، تاریخ 22 اکتبر،‌ 30 مهر را بر روی تقویم‌هایتان علامت‌گذاری کنید چرا که پلتفرم‌ و کنسول‌های رایانه‌های‌شخصی، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری میزبانان قابل‌احترام و شایسته‌ی این بازی موردانتظار تا کمتر از 4 ماه دیگر خواهند بود.

منبع: Gamerant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    yop

    مهمان

    درودبر شما ببخشید مطمعین هستین رایگان میشه این بازی؟

    پاسخ دهید