بازی Battlefield جدید بتلفیلد
یحیی رحیمی

شرکت EA جزئیات تازه‌ای از بازی Battlefield بعدی فاش کرد

یحیی رحیمی 11 مرداد 1402 بدون دیدگاه
1,092 بازدید

شرکت الکترونیک آرتز در کنفرانس مالی اخیر در مورد بازی Battlefield بعدی صحبت کرد. مدیرعامل این بازی را یک «بازنگری» در این سری بازی محبوب خواند و به نظر می‌رسد که تغییرات اساسی در راه این مجموعه است. سری بازی بتلفیلد در طی چند سال اخیر نتوانسته آن‌چنان که باید طرفداران را راضی نگه‌دارد و از گردانه رقابت با کالاف دیوتی به سادگی خارج شده است. EA کار روی بتلفیلد جدید را آغاز کرده است و قرار است که آن را به یک «اکوسیستم متصل» تبدیل کند.

در حال حاضر اطلاعات زیادی از بازی Battlefield بعدی وجود ندارد. می‌دانیم که بخش داستانی خواهد داشت و تغییرات اساسی با Battlefield 2042 دارد، اما نمی‌دانیم دامنه تغییرات چه اندازه است. EA در جلسه مالی اخیر تائید کرد که خبری از بتلفیلد در سال مالی 2024 نخواهد بود. به عبارت دیگر بازی بعدی این مجموعه حداقل تا تابستان 2025 منتشر نمی‌شود. ممکن است که این اثر در پاییز 2025 در دسترس قرار گیرد و اگر منتظر بازی جدید هستید، بهتر است در حال حاضر مشغول بتلفیلد 2042 شوید.

EA بازی جدید را یک «بازنگری» در این سری خوانده است و اینکه بازی به‌عنوان یک اکوسیستم متصل‌ عمل خواهد کرد. مشخص نیست این عبارت‌ها چه معنی دارند و اینکه بازنگری در این سری به معنی حذف دوباره بخش داستانی است یا اینکه می‌خواهند بازی را به‌طور کامل به یک سرویس آنلاین مشابه یک اکوسیستم تبدیل کنند و سپس هر بار یک بخش تازه به آن اضافه کنند؟ هرگونه گمانه‌زنی در این مورد بی‌اساس خواهد بود. رسانه‌ها می‌گویند که EA می‌خواهد پروژه‌های مختلف Battlefield را به هم دیگر متصل کند و آنها را با هم بسازد. باید دید چنین تصمیمی چه تأثیری روی گیم پلی و تجربه کلی خواهد گذاشت.

بازی Battlefield جدید بتلفیلدبازی Battlefield جدید

الکترونیک آرتز هنگام انتشار بتلفیلد 2042 نیز ادعای مشابهی بیان کرد. اندرو ویلسون، مدیرعامل، با خوش‌بینی تمام‌عیار در مورد ایجاد یک شالوده جدید برای این مجموعه صحبت کرد و اینکه این اثر قرار بود یک سرویس آنلاین شود که حداقل یک دهه پشتیبانی شود. مشکلات شدید بازی هنگام انتشار و همچنین عدم ارائه امکانات اصلی تا یک سال پس از انتشار، اکثر بازی‌کنان را ناامید کرد. رقیب پیکسلی این بازی به نام BattleBit Remastered در حال حاضر تعداد بازی‌کنان بیشتری از سری بتلفیلد دارد.

باید دید آیا بازی جدید Battlefield می‌تواند خاطرات ناخوشایند بازی‌های اخیر را بشوید و آن را به دوران طلایی بازگرداند. گفتنی است شرکت سونی در واکنش به خرید اکتیویژن توسط مایکروسافت و انحصاری شدن کالاف دیوتی، بتلفیلد را رقیب این بازی ندانست. مدیران سونی معتقدند که نمی‌توان دیگر این دو بازی را با هم مقایسه کرد. نظر شما چیست؟ چه انتظاری از بتلفیلد بعدی دارید؟

منبع: ComicBook

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.