دانلود بازی Axiom Verge 2 برای PC
دانلود بازی Axiom Verge 2 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Axiom Verge 2 برای PC

پارسی گیم 22 مرداد 1400 1 دیدگاه
5,918 بازدید

دانلود بازی Axiom Verge 2 برای کامپیوتر

یکی از ژانرهای فرعی بازی‌های ویدیویی که زیرمجموعه‌ای از اکشن ماجرایی به‌حساب می‌آید، مترویدونیا (Metroidvania) بوده که به‌نوعی از ترکیب دو بازی معروف Metroid و Castlevania شکل‌گرفته است. این سبک بازی‌ها دوبعدی با زاویه دوربین دید از بغل بوده و معمولاً گرافیک پیکسلی ساده و گیم پلی‌ای عمیق و چالش‌برانگیز دارند. دسترسی به سلاح‌های مختلف و تنوع مراحل از دیگر ویژگی‌های ژانر مترویدونیا است. عنوان Axiom Verge 2 از استودیو Thomas Happ Games بازی‌ای در همین سبک بوده که پس از تأخیرهای بسیار بالاخره منتشر شده است.

این بازی که دنباله شماره اولش است، همان سبک و سیاق را حفظ کرده اما کاراکترهای جدید، قابلیت‌ها و دشمنان کاملاً تازه‌ای را برای بازیکن آماده کرده تا اسیر تکرار نشود. همچنین بازی عنوانی مستقل بوده و لازم نیست حتماً شماره اول را قبل از آن تجربه کرده باشید که نکته مثبتی خواهد بود. شما در این بازی نقش کاراکتری به اسم Indra را دارید که در دنیایی عجیب اسیر شده و دائم صداهایی را در سرش می‌شوند. این دنیا که در قطب شمال پیدا شده، نسخه‌ای متفاوت از زمین است که بسیار باستانی و مرموز به نظر می‌آید.

گیم پلی بازی تلفیقی از بازی‌های آرکید و اکشن دوبعدی است که علاوه بر سلاح‌ها و قابلیت‌های مختلف که در اختیار شما قرار می‌دهد تا دشمنان را از پا درآورید، موانع فیزیکی زیادی را نیز پیش پای شما قرا خواهد داد. شما قابلیت هک کردن اشیا و دشمنان مختلف را دارید و همچنین می‌توانید با استفاده از پهباد پیشرفته خود در دنیای بازی گشت‌وگذار و اکتشاف کنید.

در طول بازی نیز با پیشروی، آیتم‌ها و قابلیت‌های جدیدی کشف می‌کنید که هرکدام عمق بیشتری به گیم پلی می‌بخشند و بازی نیز به‌تبع آن چالش‌های متفاوت و سخت‌تری را مقابلتان قرار خواهد داد. گرافیک پیکسلی ساده بازی نیز علاوه بر ایجاد حس نوستالژی، به روان اجراشدن آن نیز کمک شایانی می‌کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Terraria و Hollow Knight را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Axiom Verge 2 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP
Processor: Intel Pentium E2180 2.0 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Intel HD Graphics 4400
Direct X: Version 10
Storage: 9 GB available space
Other: Open GL Version 2.1

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 550
Direct X: Version 10
Storage: 9 GB available space
Other: Open GL Version 2.1

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

You may have played Axiom Verge, or heard it referenced as a benchmark for indie “metroidvania” adventures. Axiom Verge 2 is part of the same story as Axiom Verge 1 but is a completely new game: new characters, new powers, new enemies, and a new world. You can play it before or after the original.
Meet Indra, the mysterious billionaire behind the worldwide Globe 3 conglomerate. What is this world she’s found? Who are the voices that seem to be calling to her?

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Mehran230

    Mehran230

    مهمان

    رو کاورش لاماسو(گاو بالدار پارسی) رو گذاشتند یعنی به تاریخ ایران هم ربط داره؟

    پاسخ دهید