Call of Duty
یحیی رحیمی

Call of Duty 2019 جاه‌طلبانه‌ترین بازی خواهد بود که Infinity Ward روی آن کارکرده است

یحیی رحیمی 19 فروردین 1398 بدون دیدگاه
763 بازدید

همان طور که شاید خبر داشته باشید، استدیو Infinity Ward مسئول ساخت نسخه بعدی Call of Duty است. Activision برای سرعت بخشیدن به روند ساخت ندای وظیفه، سه استدیو بزرگ را در اختیار دارد و پارسال نیز Treyarch موظف به توسعه نسخه 2018 بود و همان طور که می دانید، شاهد Black Ops 4 بودیم.

قبل از این استدیو نیز Sledgehammer مسئول بود و او نیز نسخه WW2 را بیرون داد. هنوز هیچ گونه خبر رسمی در مورد نسخه 2019 بازی Call of Duty شنیده نمی شود و تازه کم کم، شاهد آن هستیم که Activision و Infinity Ward در مورد نسخه جدید صحبت کنند. بر اساس آخرین حرف های استدیو بازی اما می شود گفت که Call of Duty 2019، جاه طلبانه ترین نسخه ای خواهد بود که تا به حال Infinity Ward روی آن کار کرده است.

کارگردان داستانی بازی به نام Taylor Kuroaski اخیرا در جواب سوال فردی که پرسیده است، آیا Call of Duty 2019 جاه طلبانه ترین نسخه بازی تا به حال خواهد بود، گفت است که قطعا به همین شکل خواهد بود. البته که یک توسعه دهنده حتما چنین چیزی را در مورد بازی مورد توسعه خود خواهد گفت اما هنوز هیجان انگیز است که چنین چیزهایی را در مورد بازی بشنویم.

جالب است که این حرف را از دهان کسی می شنویم که هر دو نسخه های Modern Warfare 1 و Modern Warfare 2 را شخصا خلق کرده است و وظیفه توسعه کل این سری مدرن را برعهده دارد. هنگامی که او حرف از جاه طلبانه بودن می زند، قطعا خبری هست و البته شایعات پیرامون آن نیز همین موضوع را تایید می کنند. قرار است که Call of Duty 2019 دارای بخش داستانی باشد و همچنین یکی از بزرگترین مولتی پلیرها را نیز شاهد باشیم.

البته حالت بتل رویال قرار نیست که در این نسخه جدید موجود باشد و شاید Blackout تنها مختص سری Black Ops باشد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.