call of Duty: modern warfare
یحیی رحیمی

حالت 2v2 بخش مولتی پلیر بازی Call of Duty: Modern Warfare رسما معرفی شد

یحیی رحیمی 21 تیر 1398 بدون دیدگاه
648 بازدید

بعد از ماه ها صبر و حوصله و دموهای پشت پرده مختلف، بالاخره توانستیم گیم پلی بازی Call of Duty: Modern Warfare را ببینیم. در گیم پلی دیشب حالت جدیدی به نام Gunfight معرفی شد که به نوعی یک حالت 2v2 بود و در مپ های کوچکتری جریان داشت.

در این حالت، دو بازیکن در مقابل 2 بازیکن دیگر قرار می گیرند و مسابقه نیز در سریعترین حالت ممکن دنبال می شود. بازیکنان در هر دست با یک سری تفنگ های جدید مواجه می شوند و هر بار نیز یک جان دارند. همچنین نقشه های این حالت نیز مخصوص خواهند بود و دلیل آن نیز کوتاه کردن هر دست این حالت و محبور کردن بازیکنان به شلیک بیشتر است.

حالت Gunfight در استریم 4 بازیکن حرفه ای نمایش داده شد و اینطور نبود که تنها یک گیم پلی چند دقیقه ای داشته باشیم و به نوعی بازی در کانال 4 نفر پخش می شد و این چهار نفر نیز تمام زیر و بم Call of Duty: Modern Warfare را به همه نشان دادند. می توانید به شبکه اجتماعی Twitch بروید و نگاهی به آنجا بیندازید که تقریبا 2 ساعت گیم پلی در اختیار شماست.

Gunfight تنها یک بخش کوچک از حالت مولتی پلیر بازی Call of Duty: Modern Warfare است و اگر می خواهید حالت آنلاین کلاسیک را مشاهده کنید، باید یک ماه کامل صبر کنید و قرار است که در ماه اوت میلادی، شاهد معرفی بخش های دیگر بازی باشیم. نکات مثبتی را در گیم پلی دیشب دیدیم و برای نمونه بازی کاملا طبیعی تر شده است و در هنگام شلیک گلوله، دود از تفنگ بلند می شود و نحوه مبارزه نیز واقعی تر شده است.

در مراسم E3 امسال، عده ای موفق به تماشای گیم پلی بازی شده بودند و این اولین بار است که عموم مردم نیز موفق به دیدن آن می شوند. نظرات مردم البته متفاوت بود و عده ای به دنبال لغو کردن پیش خرید خود بودند و عده ای نیز آن را دوست داشتند. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.