Call of Duty Black Ops 4
یحیی رحیمی

2 نسخه Beta از Call of Duty: Black Ops 4 در ماه های اوت و سپتامبر منتشر خواهند شد

یحیی رحیمی 23 تیر 1397 بدون دیدگاه
1,358 بازدید

Call of Duty از سری بازی‌های محبوب طرفداران است و Activsion نیز هرسال سنگ تمام می‌گذارد و عنوان خوبی برای طرفداران خود آماده می‌کند. Black Ops 4 آخرین نسخه درحال‌توسعه بازی است و امسال منتشر خواهد شد. این نسخه دارای ویژگی‌های جدید همانند Blackout خواهد بود و بخش Multiplayer نیز توسعه زیادی یافته است. Activision هرسال قبل از انتشار بازی، یک نسخه Beta را منتشر می‌کند اما امسال نه یک نسخه، بلکه 2 نسخه Beta برای طرفداران منتشر خواهد شد.

اولین نسخه از بازی مربوط به بخش Multiplayer خواهد بود و کاربران می‌توانند از 3 اوت به دریافت آن روی پلی‌استیشن 4 بپردازند و با امتحان آن، مشکلات را به توسعه‌دهنده اعلام کنند. این Beta از هفته بعدازآن نیز برای PC و Xbox One منتشر خواهد شد. دومین نسخه Beta اما در ماه سپتامبر منتشر خواهد شد و کاملاً پیرامون بخش Battle Royale بازی به نام Blackout خواهد بود. این Beta نیز ابتدا برای PS4 منتشر می‌شود.

معاون استدیو به این منظور بیان کرده است که امسال 2 نسخه بتا درراه انتشار خواهند بود و همچنین ارتباط بیشتر گیمرها با جامعه و انجمن بازی به پیشرفت و ساخت یک عنوان بی‌نقص کمک زیادی می‌کند. او همچنین بیان کرده است که به دنبال ساخت بازی بی‌نقص است که طرفداران بتوانند در روز انتشار آن، با لذت بردن در کنار هم دیگر آن را جشن بگیرند. او همچنین قول داده است که توسعه بازی بعد از انتشار نیز به قوت خود ادامه یابد.

افرادی که بتوانند مقام‌های بالا در نسخه‌های beta به دست آورند نیز جوایزی دریافت خواهند کرد که ازجمله آن‌ها می‌توان به دریافت آیتم‌های موردعلاقه در بازی اصلی اشاره کرد. 6 نقشه در Multiplayer Beta در دسترس خواهند بود که 2 عدد از آن‌ها کاملاً جدید خواهند بود. مدهای محبوبی چون Team Deathmatch، Domination، Hardpoint و Search & Destroy در این بتا حاضر خواهند بود. همچنین مد جدیدی به نام Control نیز برای اولین بار در Call of Duty منتشر خواهد شد.

از تغییرات اعمال‌شده می‌توان به بازگشت سیستم Pick 10 اشاره کرد. لباس و تفنگ‌های جدیدی درراه هستند و همچنین شخصی‌سازی‌های فراوانی برای آن‌ها در نظر گرفته‌شده است. تولیدکننده اصلی بازی در مورد بخش جدید Blackout بیان کرده است که تیم توسعه برای ساعت‌های مداومی به بازی کردن این بخش پرداخته است و بسیار تجربه جالب و بامزه‌ای دارد. قرار است که جزئیات بیشتری از این بخش در ماه سپتامبر منتشر شود.

مدت‌زمان دریافت این نسخه‌های Beta محدود خواهند بود و از سایت خود Call of Duty و بخش Beta می‌توانید اطلاعات بیشتری را در آن زمان دریافت کنید. هدف از انتشار این دو نسخه، بهبود باگ و مشکلات بازی است و انتظار بهترین تجربه را نداشته باشید. همچنین در صورت دریافت نیز اتصال مداوم به اینترنت موردنیاز است.

منبع: Treyarch

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.