microsoft
یحیی رحیمی

سوء استفاده های جنسی در کمپانی مایکروسافت: ردموندی ها قول تغییر داده اند

یحیی رحیمی 19 فروردین 1398 بدون دیدگاه
654 بازدید

اخیرا یک ایمیل توسط یک کارمند زن مایکروسافت منتشر شده است و گزارش 90 صفحه ای را در مورد آزارها و سوء استفاده های جنسی در این کمپانی بزرگ شاهد هستیم. این ایمیل در حال گذر میان تمام کارمندان مایکروسافت است و نکات قابل توجهی دارد. گفتنی است که این فرد به دلیل چنین رفتارهایی از ادامه کار در مایکروسافت خودداری کرده است.

در این گزارش، صحبت های این کارمند زن را می شنویم و مثلا از مجبور کردن او برای صحبت و نشستن کنار کارمندان مرد در جلسات گفته شده است و کسی هم به حرف های او در مورد آزار و اذبت ها گوش نداده است و انگار کسی برایش مهم نبوده است. همچنین او گفته است که زنان در این کمپانی با اسم بدی صدا زده می شوند و جای تاسف دارد که این الفاظ در میان ردموندی ها روال است و معمولا جزو فرهنگ مایکروسافت حساب می شود.

یکی از کارمندان زن دیگر این کمپانی نیز گفته است که او را مجبور به صحبت و انجام کارهای ناشایست در سفر کاری کرده اند و البته او گفته است که این سفر با همکاری یکی از کمپانی های شریک مایکروسافت صورت گرفته است. یکی از اعضای بلند مرتبه مایکروسافت نیز در ماه مارس از این موضوع خبردار شده است و آن زمان قول بررسی شخصی داده بود.

او از چنین مسائلی متاسف است و قول داده است که دیگر چنین رفتارهایی را در مایکروسافت شاهد نباشیم. Hogan که مسئول بخش انسانی کمپانی مایکروسافت است در این مورد گفته است:

دردناک است که چنین داستان هایی را می شنویم و من به همه قول می دهم که دیگر شاهد چنین تجربه هایی نباشیم و شخصا وارد کار خواهم شد. من می دانم که چنین تجربه هایی چه تاثیری دارند و تمام تلاشمان را برای متوقف کردن این موضوع انجام میدهیم.

گفتنی است که رئیس کمپانی مایکروسافت، ساتیا نادلا، در جلسه ای خصوصی ناامیدی و ناراحتی خود را نشان داده است و اصلا از چنین موضوعی خوشحال نیست. Hogan در آخر گفته است که از اینکه چنین افرادی، قدرت بیان مشکل را داشته اند خرسند است و احساس افتخار می کند که چنین افرادی در مورد این معضل بزرگ حرف زده اند.

نظر شما چیست؟

منبع: EuroGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.