سری Assassin's Creed ایکس باکس گیم پس
محمد صادق شجاعی

سری Assassin’s Creed به سرویس ایکس باکس گیم پس اضافه می‌شود

محمد صادق شجاعی 31 فروردین 1401 بدون دیدگاه
808 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، به‌واسطه همکاری شرکت‌های مایکروسافت و یوبی سافت، کاربران سرویس ایکس باکس گیم پس به‌زودی قادر خواهند بود بازی‌های سری Assassin’s Creed را تجربه کنند.

سرویس Xbox Game Pass این روزها در نقطه اوج خود قرار دارد. بازی‌های موجود در این سرویس هیچگاه ثابت نیستند و در ازای حذف برخی از آثار، چندین بازی مختلف اضافه می‌شود. شرکت مایکروسافت به‌تازگی لیست بازی‌هایی را منتشر کرده که طی هفته‌های آینده در دسترس کاربران سرویس ایکس باکس گیم پس قرار می‌گیرند. در عین حال اعلام شد که شرکت Microsoft همکاری خود با شرکت Ubisoft را گسترش داده است. بر این اساس، تعدادی از بازی‌های این شرکت فرانسوی به سرویس Xbox Game Pass اضافه می‌شوند؛ بنابراین اگر از علاقه‌مندان سری اساسینز کرید و بازی For Honor هستید، می‌توانید تنها با خریداری اشتراک سرویس ایکس باکس گیم پس آن‌ها را تجربه کنید.

اولین اثر سری Assassin’s Creed که به سرویس Xbox Game Pass اضافه خواهد شد، بازی Assassin’s Creed Origins است. در صورتی که اشتراک سرویس مذکور را در اختیار داشته باشید، می‌توانید بازی اساسینز کرید اوریجینز را روی کنسول‌های ایکس باکس، از طریق فضای ابری و با استفاده از اپ Ubisoft Connect روی کامپیوتر تجربه کنید. بازی فور آنر هم‌اکنون به‌واسطه سرویس Xbox Game Pass قابل تجربه است؛ اما به‌زودی نسخه استاندارد این اثر با نسخه Marching Fire جایگزین خواهد شد. نحوه دسترسی به این اثر با بازی Assassin’s Creed Origins تفاوتی ندارد. هر دو بازی اساسینز کرید اوریجینز و For Honor ظرف دو ماه آینده در دسترس قرار خواهند گرفت.

بازی For Honor ایکس باکس گیم پس

نسخه استاندارد For Honor روی ایکس باکس گیم پس موجود است

در ماه ژانویه، خبر همکاری یوبی سافت با مایکروسافت به منظور حضور بازی‌های این شرکت فرانسوی در سرویس ایکس باکس گیم پس در رسانه‌های مختلف مخابره شد. به این واسطه بازی Rainbow Six Extraction در روز اول انتشار از طریق سرویس Xbox Game Pass در دسترس قرار گرفت. با این وجود که بازی‌های Assassin’s Creed Origins و For Honor در سال‌های گذشته منتشر شده‌اند، اما به خوبی نشان می‌دهند که همکاری Ubisoft و Microsoft همچنان پا‌برجا است.

اضافه شدن بازی‌های اساسینز کرید اوریجینز و فور آنر به ایکس باکس گیم پس ارتباطی با سرویس Ubisoft+ ندارد. مدتی پیش اعلام شد که این سرویس روی پلتفرم‌های ایکس باکس نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. با خریداری اشتراک این سرویس می‌توانید به تمامی بازی‌های شرکت یوبی سافت دسترسی داشته باشید.

لازم به ذکر است که طی روز‌های آینده بازی‌های Bugsnax ،F1 2021 ،Need for Speed Hot Pursuit ،7 Days To Die و Turnip Boy Commits Tax Evasion به سرویس Xbox Game Pass اضافه خواهند شد. نظر شما در مورد تجربه بازی‌های سری Assassin’s Creed از طریق سرویس ایکس باکس گیم پس چیست؟ آیا از افزایش تعداد بازی‌های یوبی سافت در این سرویس استقبال می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.