google yeti
یحیی رحیمی

شایعه: گوگل به دنبال معرفی سخت افزار بازی خود در ماه آینده میلادی است

یحیی رحیمی 5 اسفند 1397 بدون دیدگاه
671 بازدید

صنعت بازی های ویدیویی با کمپانی های بزرگی اشغال شده است و تقریبا ورود به این بازار برای هر کمپانی که باشد سخت است و بازیکنان چندان اقبالی به کنسول جدیدی نشان نمی دهند. همین الان هم فروش کنسول Xbox به مراتب پایین تر از PlayStation است و همین سختی رقابت را نشان می دهد. اما شایعات و گمانه زنی ها نشان از ورود یکی دیگر از غول های فناوری به این بازار شلوغ دارد و قرار است که کمپانی گوگل در ماه آینده یک کنفرانس مخصوص در مورد بازی داشته باشد.

فعلا سوالات زیادی در مورد محتوای آن کنفرانس وجود دارد و کسی نمی داند که گوگل چه چیزی در سبد خود قایم کرده است. با توجه به اینکه گوگل به تمامی بخش های فناوری حداقل یک بار ورود کرده است، نمی توان گفت که چه چیزی در انتظار ماست و شاید تنها شاهد یک API جدید برای بازی موبایلهای اندرویدی باشیم یا اینکه یک کنسول بازی جدید یا شروع یک سرویس استریم جدید برای بازی ها.

به هر حال بر اساس گزارش منتشر شده توسط 9to5Google، به نظر می رسد که کمپانی گوگل به دنبال معرفی یک سخت افزار بلند مدت به نام Yeti است که البته در کنار آن پروژه سرویس استریم این کمپانی نیز معرفی خواهد شد. گفته می شود که این کنسول ابتدا تنها دستگاهی برای استریم بازی بوده است و قابلیت دیگری نداشته است اما توسعه دهندگان به یک باره فکر ساخت یک کنسول به مغزشان خطور کرده است و حالا شاهد یک کنسول بازی کامل با یک کنترلر جذاب هستیم.

همچنین گفته می شود که بسیاری از استدیوها بازی های خود را برای این کنسول پورت کرده اند و در میان اینها بازی های تاریخی و محبوب نیز دیده می شود و باید دید که گوگل چه در سر دارد. اگر این شایعه درست باشد، ما شاهد ورود یک کمپانی دیگر به عرصه سخت افزار بازی هستیم و حالا مایکروسافت نیز می خواهد Xbox بعدی را معرفی کند و همه چیز در نهایت هیجان به سر می برد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.