یحیی رحیمی

نسخه‌های Game of the Year و The Handsome Collection بازی Borderlands معرفی شدند

یحیی رحیمی 9 فروردین 1398 بدون دیدگاه
588 بازدید

دیشب مراسم PAX East 2019 برپا بود و استدیو Gearbox نیز از بازی Borderlands 3 رونمایی کرد و این تنها بازی نبود که این استدیو ما را با آن شگفت زده کرد و Borderlands: Game of the Year Edition نیز دیگر بازی معرفی شده دیشب بود و با کیفیت Ultra HD و البته کلکسیون جذاب آن آشنا شدیم.

Borderlands: Game of the Year Edition حاوی بازی اصلی به همراه پکیجی که شامل سلاح های جدید و البته کیفیت 4K با پشتیبانی از HDR خواهد بود. همچنین قابلیت هایی مانند بازی به صورت 4 نفره و Co-Op و 4 بسته الحاقی بازی. کلکسیون The Handsome Collection نیز از لحاظ کیفیت بصری شبیه بازی قبلی است و این نسخه نیز حاوی Borderlands 2 و البته The Per-Sequel خواهد بود.

Gearbox هنگام معرفی بازی های جدیدش رو صحنه با مشکلاتی مواجه شد و تصویر با لرزش همراه بود و همین باعث شد که رئیس استدیو که البته در حال اجرای یک حقه شعبده بازی با کارت بود، دچار استرس شود و معرفی Borderlands 3 را تحت تاثیر خود قرار دهد. هر دو نسخه های Year Edition و The Handsome Collection قابل بازی با کیفیت 4K در کنسول های Xbox One X، PS4 Pro و PC خواهند بود.

گفتنی است که بازیکنان قادر به دریافت این بازی ها از تاریخ سوم آوریل خواهند بود و این همان روزی است که Gearbox قول انتشار اطلاعات جدید را در مورد Borderlands 3 داده است. بر اساس سایت رسمی بازی، آپدیت 4K برای نسخه The Handsome Collection برای افرادی که خود بازی اصلی را دارند، مجانی خواهد بود و نیازی به پرداخت هزینه دیگری ندارند.

Gearbox دیشب از نسخه مخصوص کنسول Switch بازی Bulletstorm نیز رونمایی کرد و قرار است این تابستان شاهد عرضه این بازی باشیم. گفتنی است که این بازی به خوبی روی Switch اجرا می شود و توسعه دهندگان نیز برای رساندن بازی دست بازیکنان بسیار هیجان زده هستند و قرار است که اطلاعات جدیدی را در این مورد دریافت کنید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.