Borderlands 3
یحیی رحیمی

Borderlands 3 توسط استدیو Gearbox Software معرفی شد

یحیی رحیمی 9 فروردین 1398 بدون دیدگاه
495 بازدید

بعد از یک سال گمانه زنی و منتظر ماندن، بالاخره استدیو Gearbox Software بازی Borderlands 3 را معرفی کرد و این اتفاق نیز همان طور که انتظار داشتیم، در مراسم PAX East 2019 در شهر بوستون آمریکا اتفاق افتاد.

مراسم دیشب با مقدمه ای بسیار طولانی شروع شد و تقریبا یک ساعت تمام شاهد صحبت های رئیس استدیو و آماده سازی حاضران برنامه برای معرفی بازی بودیم و بالاخره بعد از چندین شعبده بازی، زمان معرفی Borderlands 3 رسید. تریلر پخش شده بسیاری از شخصیت های برجسته سری بازی Borderlands را نشان داد و البته شاهد چند شخص جدید نیز بودیم. حتی افرادی مانند Rhys از بازی Borderlands ساخته شده توسط Telltale’s Tales را نیز مشاهده کردیم.

رئیس استدیو در مورد بازی گفت که تقریبا 5 سال است در حال کار روی Borderlands 3 هستند و خود را مجبور به ساخت یک عنوان موفق و یک ادامه خوب از نسخه های قبلی بازی کرده اند. تریلر به ما نشان داد که چگونه Gear Box این بار می خواهد دل طرفداران خود را به دست آورد و سلاح ها و تفنگ های فوق العاده زیادی را مشاهده کردیم و حتی یکی از این سلاح ها می توانست روی دوپا راه برود!

در حالی که دیدن معرفی رسمی Borderlands 3 هیجان انگیز و در نوع خودش برای طرفداران آرامش بخش بود، اما هنوز سوالات بسیار زیادی در مورد بازی وجود دارد و مثلا شاهد چه پلتفرم هایی خواهیم بود یا اینکه تاریخ انتشار آن چه زمانی خواهد بود و احتمالا تا اواخر امسال شاهد عرضه بازی باشیم. Gearbox همچنین قول داده است که هفته آینده اطلاعات بیشتری را در مورد Borderlands 3 در اختیار ما بگذارد.

فعلا می توانیم تریلر معرفی بازی را ببینیم و همچنین چندین اسکرین شات از بازی و به زودی نیز در مورد Borderlands 3 بیشتر خواهیم فهمید و فعلا دنیا به کام طرفداران این بازی است.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.