DayZ
یحیی رحیمی

تاریخ رسمی انتشار DayZ روی Xbox One مشخص شد: عرضه برای PS4 اواخر امسال

یحیی رحیمی 23 اسفند 1397 بدون دیدگاه
933 بازدید

به نظر می رسد که نسخه Xbox One بازی DayZ بالاخره مراحل پیش نمایش را پشت سر گذشته است و از اواخر این ماه دیگر همه می توانند این بازی را نصب کنند و از آن لذت ببرند. توسعه دهنده بازی گفته است که روز 27 مارس میلادی، قرار است که DayZ به طور رسمی برای Xbox One منتشر شود.

توسعه دهنده بازی همچنین گفته است که قرار است چندین آپدیت بزرگ نیز برای بازی منتشر شود و به نظر کمپانی ناشر بازی می خواهد که عرضه DayZ به خوبی انجام گیرد و مشکلی در ابتدا بازیکنان را دلسرد نکند. این آپدیت ها در بهبود عملکرد انبار وسایل، حالت جدید کنترلرها و همچنین اضافه کردن گیم پلی خاصی مانند نگه داشتن نفس نقش خواهند داشت و بازیکنان کنترل بیشتری روی بازی پیدا خواهند کرد.

تقریبا سال 2013 بود که استدیو Bohemia Interactive بازی DayZ را در حالت دسترسی اولیه قرار داد و بعد از آن بود که بازی در ماه اوت گذشته به بخش Xbox Game Preview رفت و حالا استدیو Bohemia Interactive امیدوار است که DayZ در سه ماهه اول سال 1398 به بازار عرضه شود و اگر همه چیز خوب پیش برود، شاهد عرضه آن در اواسط فروردین خواهیم بود.

برای آن‌هایی که DayZ را نمی شناسند باید بگوییم که این بازی ابتدا به عنوان یک ماد فرعی برای شوتر تاکتیکی ARMA 2 منتشر شد و این همان جایی است که سازنده بازی PUBG ایده اصلی خود را دریافت کرد و ژانر بتل رویالی که امروز تمام دنیا را فرا گرفته است، آغاز به کار کرد. در DayZ شاهد نقشه ای 230 کیلومتری هستیم و 60 بازیکن نیز به سرورهای آن متصل خواهند شد و تا آخرین قطره خون به نبرد علیه مرگ می پردازند.

توسعه دهنده بازی در مورد نسخه PS4 نیز قبلا گفته بود که همراه نسخه Xbox One عرضه خواهد شد اما به نظر می رسد که برنامه عوض شده است و هنوز تاریخ مشخصی در دست نیست و به نظر اواخر امسال در دست بازیکنان PS4 نیز قرار گیرد. گفتنی است که DayZ در تاریخ 27 مارس میلادی با قیمت 50 دلاری در دسترس بازیکنان PS4 قرار خواهد گرفت.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.