Hitman 2
یحیی رحیمی

با آپدیت های ماه مارس Hitman 2 آشنا شوید: اهداف ترور و Sniper Assassin Map جدید

یحیی رحیمی 20 اسفند 1397 بدون دیدگاه
1,441 بازدید

محتوای ماه مارس بازی Hitman 2 حالا در فروشگاه ها قرار گرفته است و بازیکنان می توانند از نقشه Sniper Assassin جدید لذت ببرید. استدیو IO Interactive به تازگی جزئیات آپدیت ماه مارس را منتشر کرده است و به نظر ویژگی های جالبی به بازی اضافه شده است از همین امروز می توانید به دریافت آن بپردازید.

حالا اما آخرین فرد هدف نیز مشخص شده است و می توانید قراداد ترور او را قبول کنید. اگر می خواهید این فرد را به پرتگاه مرگ ببرید، باید بگویم که Dame Barbara Elizabeth Keating منتظر آتش گلوله شماست. او یک سیاست مدار خوانده می شود در ساحل Hawke زندگی می کند که در کشور نیوزیلند قرار دارد و تا 10 روز آینده برای کشتن این فرد فرصت دارید.

البته این فرد یک بدل نیز دارد و باید واقعا دقت به خرج دهید و فرد اصلی را بکشید وگرنه ماموریت شما با اختلال برخواهد خورد و آن موقع است که باید هر دو آن‌ها را به کشتن دهید. البته در نظر داشته باشید که در این صورت امتیاز شما پایین تر از حد معمول خواهد بود.

در تاریخ 14 مارس اما یک بسته چالش جدید آماده انتشار خواهد شد و اسم آن نیز The Butler Did It خواهد بود که در Isle of Sgail روایت خواهد شد و باید نقش یک خدمتکار را برعهده بگیرید و 6 چالش جذاب را به پایان برسانید. با انجام این چالش ها اما یک آیتم جدید به نام Feather Duster را باز خواهید کرد که کاربرد زیادی در یورش به دشمن دارد

همچنین ویژگی جدیدی به نام Murphy’s Luck یا شانس مورفی نیز در این ماه به بازی خواهد پیوست و از روز سنت پاتریک الگوبرداری شده است و قرار است که 18 مارس در اختیار بازیکنان قرار گیرد و تقریبا تم این روز خاص در تقویم مسیحی ها را تجربه خواهیم کرد.

دارندگان Expansion Pack 1 و Expansion Pass نیز قادر به دریافت نقشه جدید Sniper Assassin خواهند بود که البته 26 مارس در اختیار این افراد قرار خواهد گرفت. مامور 47 همچنین به یک مکان جدید سفر خواهد کرد و یک تفنگ جدید نیز منتظر اوست و البته از 3 هدف جدید و محافظان شخصی آن‌ها نیز نباید گذشت. همان طور که می دانید Sniper Assassin Mode به بازیکنان اجازه می دهد تا به صورت Co-Op به بازی بپردازند و ماموریت خود را به کمک یکی از دوستانشان به پایان برسانند.

در همین روز نیز شاهد انتشار آپدیت جزئی برای برطرف کردن باگ ها و مشکلات ریز هستیم و این تمام نقشه راه مارس مارس Hitman 2 بود. نظر شما چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.