پارسی گیم

دانلود بازی Victory and Glory The American Civil War برای PC

پارسی گیم 17 دی 1399 بدون دیدگاه
16,631 بازدید

دانلود بازی Victory and Glory The American Civil War برای کامپیوتر

با بازی Victory and Glory The American Civil War سفری تاریخی را به گذشته ایالات متحده آمریکا خواهید داشت. شکل و طرح بازی به‌مانند سرگرمی‌های رومیزی طراحی شده است اما برای پیروزی در آن، نیاز است تا خود را به چالش بکشید. نقشه‌ای که قرار است بر روی آن اتفاقات بسیاری رخ دهد، شرق ایالات متحد آمریکا و کانادا را پوشش می‌دهد. طراحی فوق‌العاده زیبای آن، باعث می‌شود تا بازیکنان آن را با یک نقاشی هنری اشتباه بگیرند. سربازان با پرچم‌های مختلف نمایش داده‌شده‌اند و اردوگاه‌ها نیز بر روی نقشه قابل‌مشاهده هستند. بازیکنان می‌توانند در جهت تعیین محل استقرار خود از این نقشه بهره‌مند شده و به این وسیله بهترین نقطه را برای نیروهای خود در نظر بگیرند. این نقشه خود به مناطقی از هم تفکیک‌شده مجهز است، شهرهایی که به طور کامل در یک منطقه قرار می‌گیرند یا در مرز چند منطقه قرار دارند. بیشتر شهرها از طریق راه‌آهن به هم متصل می‌شوند و همچنین بندرگاه‌هایی برای مقابله با نیروهای دریایی دشمن و جنگ وجود دارد. این بازی سرگرم‌کننده را توسعه‌دهندگانی از استودیو های Forced March Games و Electric Games طراحی کرده‌اند و کمپانی Lock ‘n Load Publishing آن برای علاقه‌مندان به نبردهای استراتژی و دوستداران وقایع تاریخی و شبیه‌سازی‌شده منتشر کرده است.

وقتی بازی را آغاز می‌کنید، شناسایی شرایط کاملاً آسان است اما بازی از شما می‌خواهد واحدهایی را در شهرهای خاصی در ایالات متحده مستقر کنید، در این صورت ممکن است دچار مشکل شوید؛ ازآنجاکه از نزدیک با جغرافیای جنوب ایالات متحده آشنا نیستید، برای شهرهای منطقه مرزی کمی نیاز به آزمون‌وخطا است تا بدانید کدام نیروها و به چه شکل باید مستقر شوند. نیروها توسط تک‌چهره‌ای از یک سرباز نمایش داده خواهند شد و شامل شماره‌ای می‌شوند که مقدار واحدهای موجود در ارتش را نشان می‌دهد. شاید به نظر برسد که تعداد آن‌ها کمتر از آنچه باید است اما ویژگی‌هایی که گیم پلی در اختیار بازیکن قرار می‌دهد، باعث می‌شود تا از این نیروهای اندک هم بهترین بازخورد را کسب کند. برای مثال واحدهای شما می‌توانند به‌صورت آزادانه در اطراف منطقه جابه‌جا شوند و به‌نوعی همه‌جا را سرکشی و پوشش دهند تا از نظر امنیتی به مشکل نخورید.

شاید بخواهید بدانید که در اصل گیم پلی بازی قصد دارد چه چیزی را به کاربرانش ارائه دهد یا قصد طراحان از این بازی چیست ؟ مبارزه کلی بین اتحادیه و کنفدراسیون است که در جایی تصمیم بر آن گرفتند تا مسیرهای جداگانه‌ای را برای تحقق اهداف پیگیری کنند. پیروزی در نبردهای بزرگ، اشغال شهرهای مهم یا بازی با کارت‌های خاص از جمله عواملی محسوب می‌شوند که می‌توانند در ادامه مبارزه نقش مهمی داشته باشند. جالب است بدانید که اگر هم‌پیمانان شما بتوانند در نبردهای خود پیروز شوند و کارت‌های منحصربه‌فردی را باز کنند، اروپایی‌ها ممکن است آن‌ها را به رسمیت شناخته و در نهایت انگلیس وارد جریان بازی می‌شود و به اتحادیه اعلام جنگ کند تا با کانادا هم‌پیمان شده و رهسپار میدان جنگ وارد ‌شود. سناریوهای مختلفی را می‌توان در نبردهای این بازی تعریف کرد که هرکدام به شکلی توانایی‌های بازیکن را به چالش خواهد کشید. در هر حالت باید بهترین استراتژی را در نظر گرفت و برای پیروزی مبارزه کرد. اگر از علاقه‌مندان به بازی ‌های استراتژیک هستید، تجربه بازی هایی مشابهی همچون Hearts of Iron IV و Total War Three Kingdoms را نیز از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Victory and Glory The American Civil War با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7, Windows 8, and Windows 10
Processor: Windows Vista, 7, 8, 8.1, and 10: 32-bit OS: 2.4 GHz CPU or higher. 2 GB RAM 64-Bit OS: 3 GHz CPU or higher. 4 GB RAM Monitor: 1280 x 800 or 1366 x 768 and higher.
Memory: 1 GB RAM
Graphics: 256MB video memory
DirectX: Version 9.0c
Storage: 1024 MB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card
Additional Notes: Minimum screen resolution: 1024×768

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Victory and Glory: The American Civil War is a game of grand strategy and fast-play tactical battles where you take the role of either the Union or the Confederates and attempt to win. You will move your armies, fight great battles, recruit new troops, and conquer cities. The AI will control either the Confederacy or the Union forces in this great conflict!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.