یحیی رحیمی

آپدیت جدید Darksiders 3 مبارزات را به شکل نسخه‌های قبلی بازمی‌گرداند

یحیی رحیمی 2 دی 1397 بدون دیدگاه
1,106 بازدید

Darksiders 3 یک بازی اکشن ماجراجویی است که توسط استدیو Gunfire Games توسعه داده‌شده است و ادامه داستان نسخه دوم است. بازیکنان کنترل شخصیت اصلی به نام Fury را که خواهر جنگ و مرگ است به دست دارند. حالا آپدیت جدید Darksiders 3 منتشرشده است و شاهد یک تغییر عجیب‌وغریب هستیم.

آخرین به‌روزرسانی بازی Darksiders 3 یک گزینه برای انتخاب نوع مبارزه در بازی اضافه کرده است. گزینه کلاسیک به نوع مبارزه اضافه‌شده است. این تغییر برای افرادی صورت گرفته است که عادت به نسخه‌های اول و دوم بازی داشتند و خو کردن شیوه جدید برای آن‌ها مشکل بود.

مدل مبارزه معمولی بازی Darksiders 3 بسیار شبیه بازی‌های Souls است و کمی ازلحاظ اولویت‌های انیمیشن و حرکات تاکتیکی دشوار است و به راحتی دو نسخه قبلی نمی‌توانید مبارزات را سریع پیش ببرید. این تغییر در نقدهای بازی نیز مشهود بود و بسیاری باور داشتند تغییر شیوه مبارزه به بازی ضربه خواهد زد. به نظر می‌رسد که گزینه مبارزه جدید قادر به بهبود شرایط ممکن باشد.

نحوه مبارزه اصلی بازی حالا Default نام‌گرفته است و می‌توانید بین این دو شیوه در هرزمانی از بازی جابه‌جا شوید. جالب است که این تغییر هیچ تأثیری در پارامترهای سختی نخواهد گذاشت که البته در نوع خودش یک مشکل است اگر در نظر داشته باشید که دشمنان داخل بازی چقدر جان‌سخت هستند.
آپدیت 1.05 حالا در تمامی پلتفرم‌ها در دسترس است و همچنین بهبودهایی دیگری نیز در کنار اضافه شدن این شیوه جدید مبارزه انجام‌گرفته است.
مشکلات کرش کردن بازی رفع شده است. استریم بازی روان‌تر شده است و آیتم‌های متنوعی برای افزایش جان و… در نظر گرفته‌شده‌اند. سطح بازی به 200 رسیده است و سطح آن‌هایی که بالای 80 باشد نیز دچار تغییراتی شده است.

لیست کلی تغییرات را می‌توانید در صفحه استیم Darksiders 3 مشاهده کنید. گفتنی است که این بازی برای کنسول‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.