کاور بازی FIFA 23
یحیی رحیمی

ادیشن آلتیمت بازی FIFA 23 معرفی شد؛ اولین فوتبالیست زن روی کاور

یحیی رحیمی 28 تیر 1401 بدون دیدگاه
566 بازدید

شرکت الکترونیک آرتز پس از ماه‌ها انتظار، اولین اطلاعات رسمی از بازی FIFA 23 را منتشر کرد. ادیشن آلتیمت فیفا 23 برای اولین بار در تاریخ این سری، همراه سوپرلیگ فوتبال بانوان منتشر می‌شود و همچنین اولین فوتبالیست زن در تاریخ این سری روی کاور بازی قرار گرفته است. ام باپه، ستاره جوان پاری سن ژرمن به همراه سم کر (Sam Kerr) ستاره تیم فوتبال بانوان چلسی انگلستان روی جلد بازی قرار دارند.

به گزارش پارسی گیم، سم کر که برای تیم فوتبال چلسی و تیم ملی استرالیا توپ می‌زند؛ یکی از بهترین فوتبالیست‌های زن تاریخ است و همچنین اولین زنی است که روی کاور بازی فیفا قرار می‌گیرد. شرکت EA سال گذشته از اولین گزارشگر زن بازی FIFA به نام الکس اسکات رونمایی کرد و این بار یک‌قدم به جلو برداشته و تمرکز بیشتری روی فوتبال بانوان کرده است.

کاور فیفا ۲۳ عکس کدام بازیکن می‌تواند باشد؟

حضور سم کر روی کاور بازی FIFA 23 و همچنین پوشیدن لباس تیم چلسی بدین معنی است که برای اولین بار، سوپرلیگ فوتبال بانوان انگلستان که مهم‌ترین لیگ فوتبال بانوان در بریتانیا است به بازی اضافه می‌شود. مشخص نیست آیا لیگ‌های اروپایی دیگر هم در راه خواهند بود یا خیر؟ پاسخ این سؤال را فردا بیستم ژوئیه دریافت می‌کنیم؛ همچنین EA قرار است اولین تریلر رسمی بازی را منتشر کند.

بازیکنان کاور بازی FIFA 23

بازیکنان روی کاور بازی FIFA 23

در سوی دیگر این ام باپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن است که برای سومین بار روی کاور بازی فیفا می‌نشیند. او در حال حاضر یکی از بهترین بازی‌کنان دنیاست که شایعه انتقال او به رئال مادرید به طرز شگفت‌آوری پایان یافت. شایعات قبلی نشان داد که ام‌باپه روی کاور خواهد بود و تصویری از نسخه استاندارد منتشر شده بود. گفتنی است سم کر تنها روی کاور ادیشن آلتیمت قرار دارد و نسخه استاندارد مانند همیشه منتشر خواهد شد.

این آخرین سالی است که حق امتیاز استفاده از برند فیفا در اختیار EA قرار دارد و از سال آینده، اسم FIFA‌ به EA Sports FC تغییر می‌یابد. الکترونیک آرتز از سال 1993 تابه‌حال در حال ساخت بازی فوتبال است؛ اما برای سال آتی با فدراسیون جهانی فوتبال به نتیجه نرسیده است. فیفا درخواست مبلغ زیادی کرده و مدیران EA موافق پرداخت آن نیستند. مدیرعامل مدتی پیش گفته بود که برند فیفا تنها چند حرف روی جلد بازی است و این گیم‌پلی است که بازی‌کنان را جذب می‌کند.

EA تصمیم گرفته تا از تمام لایسنس فیفا در بازی FIFA 23 استفاده کند. با توجه به آنکه جام جهانی امسال برگزار می‌شود؛ توجه ویژه‌ای روی رقابت‌های ملی خواهد شد و بخش بزرگی از محتوا به جام جهانی اختصاص دارد. دیروز اطلاعاتی از بهترین بازیکنان فیفا 23 فاش شد و فهمیدیم که ام باپه همراه لواندوفسکی، بیشترین امتیاز را دارند. منتظر پخش تریلر و اطلاعات کامل در روز چهارشنبه باشید. در خبر دیگری، تاریخ انتشار فیفا 23 فاش شد.

منبع:‌ Eurogamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.