FIFA-21
یحیی رحیمی

بازگشت سیستم Icon Squad Building Challenges به بخش آلتیمت تیم بازی FIFA 21

یحیی رحیمی 5 مهر 1399 بدون دیدگاه
1,037 بازدید

بازی FIFA 20 با تغییر بزرگی در بخش Ultimate Team همراه بود. حالتSBC که اجازه ایجاد یک تیم با حضور بازیکنان مطرح و برجسته را می‌داد از بازی حذف شد و به‌جای آن، حالت Icon Swap اضافه شد که امکان افزودن بازیکنان مطرح به تیم را از طریق گیم پلی ایجاد کرد و به‌نوعی بازی را عادلانه کرد. این سیستم چندان به مذاق طرفداران بازی خوش نیامد و قابلیت دریافت بهترین نسخه از کارت‌ها برداشته شد. حالا سیستم قبلی به‌منظور کسب رضایت بازیکنان به FIFA 21 برگردانده شده است.

یکی از ضعف‌های سیستم قبلی آن بود که برای نمونه کارت رود گولیت را دریافت می‌کردید اما آن کارت، ضعیف‌ترین نسخه از بازیکن را در اختیار شما قرار می‌داد. برای اینکه بتوانید بهترین کارت را دریافت کنید، یا باید او را در پنجره نقل و انتقالاتی خریداری کنید یا اینکه پول واقعی را خرج کنید و انتظار دریافت بهترین نسخه را داشته باشید. با نگاهی به تغییرات بخش آلتیمت تیم بازی FIFA 21، می‌توان برگشت حالت SBC را مشاهده کرد.

نکته قابل‌توجه آن است که حالت Icon Swap دست‌نخورده باقی‌مانده و حالا دو گزینه برای دریافت بازیکنان مطرح و کارت‌های مهم در بازی فیفا 21 وجود دارد؛ هم می‌توانید از طریق گیم پلی و هم از طریق خرید و پرداخت پول، بازیکنان غول و مطرح را در تیم خود داشته باشید اما هنوز هم یک مشکل دیگر وجود دارد.

در همان مثال رود گولیت، می‌توانید بهترین نسخه از او را به قیمت 15 میلیون سکه بخرید اما جمع‌آوری این میزان سکه، عمر نوح می‌خواهد. قیمت‌ها در بازی FIFA 19 بسیار پایین‌تر چیزی است که حالا در بازی FIFA 21 می‌بینیم. به‌هرحال EA دو سیستم را برای دریافت بازیکنان مطرح به‌کاربرده اما بازهم پرداخت پول و هزینه کردن باعث ایجاد یک تیم حرفه‌ای خواهد شد و پیشرفت شمارا سریع‌تر خواهد کرد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.