یحیی رحیمی

بازی‌های رایگان ماه فوریه سرویس PS Plus معرفی شد: تغییرات بزرگ درراه است

یحیی رحیمی 13 بهمن 1397 بدون دیدگاه
959 بازدید

ماه بزرگی برای سرویس PlayStation Plus فرارسیدهاست و این تنها به دلیل بازی‌های رایگان این ماه نیست و فضای ابری کاربران شاهد افزایش حجم زیادی بوده است. ماه فوریه آخرین ماهی است که دارندگان کنسول‌های PS3 و PS Vita قادر به دریافت بازی‌های رایگان هستند و از ماه بعد دیگر عضو این سرویس نخواهند بود.

سونی در کنار بازی‌های جدید از خبر خوبی برای کاربران سرویس PS Plus رونمایی کرده است. قرار است که حافظه ابری دستگاه از 10 گیگابایت به 100 گیگابایت برسد. این به بازیکنان اجازه خواهد داد که فایل‌های ذخیره بیشتری را آپلود کنند و این با توجه به افزایش حجم بازی‌های ویدیویی کار بسیار لازمی است. سونی اعلام کرده است که دارندگان کنسول‌های PS3 و PS Vita از پنجم فوریه قادر به دریافت بازی‌های رایگان خود هستند.

بازی‌های این ماه سرویس PS Plus نیز بسیار قابل‌توجه هستند و ماه بسیار خوبی در انتظار کاربران این سرویس است. اولین بازی رایگان For Honor است که از بازی‌های تحسین‌شده و پرطرفدار است و اوقات خوبی را برای شما خواهد ساخت این بازی برای PS4 در دسترس است و البته بازی دیگر نیز Hitman: The Complete First Season است که به‌طورقطع همه از محبوبیت آن خبردارند و کسی نیست که مأمور 47 را نشناسد.

Divekick و Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots دو بازی هستند که در اختیار کاربران PS3 هستند و دارندگان این کنسول می‌توانند برای آخرین باز تجربه مناسبی را کسب کنند. یکی از قدیمی‌ترین کنسول‌ها PS Vita است و جالب است که تا الآن پشتیبانی شده است و به‌هرحال دو بازی Gunhouse و Rogue Aces برای کاربران این کنسول در دسترس دانلود است.

بازی‌های دو کنسول PS3 و PS Vita تا 5 مارس در دسترس دانلود هستند و بعدازآن دیگر خبری از انتشار رایگان برای این دو کنسول نخواهد بود. سونی همچنین تذکر داده است که کاربران این دو کنسول قبل از مهلت اعلام‌شده به نصب بازی‌ها بپردازند و بعدازآن دیگر قادر به این کار نخواهند بود. گفتنی است که هنوز بازی‌های ماه ژانویه مانند Steep، Portal Knights و Zone of the Enders HD Collection در دسترس دانلود است و اگر آن‌ها را دانلود نکرده‌اید دست بجنبانید.

  • For Honor – PS4
  • Hitman: The Complete First Season – PS4
  • Divekick – PS3 (Cross-Buy with PS Vita)
  • Metal Gear Solid 4: Guns of the Patrios – PS3
  • Gunhouse – PS Vita (Cross-Buy with PS4)
  • Rogue Aces – PS Vita (Cross-Buy with PS4)

منبع: US Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.