Sekiro Shadows Die Twice
علی رحمانیان

بازی Sekiro: Shadows Die Twice احتمالاً به گیم پس یا پلی استیشن پلاس می‌آید

علی رحمانیان 25 اسفند 1399 بدون دیدگاه
461 بازدید

اگر بخواهیم فهرستی از بهترین بازی‌های تاریخ تهیه کنیم، Sekiro: Shadows Die Twice به‌راحتی جای خود را در این لیست پیدا می‌کند. استودیوی FromSoftware با ساخت سکیرو بار دیگر ثابت کرد که در ساخت بازی‌های اکشن ماجراجویی با کمی چاشنی سختی بی‌رقیب است، این بازی در زمان انتشار خود توانست نظر مثبت منتقدان را به خود جلب و جوایز مختلفی را از آن خود کند. با همه‌ی این‌ها اگر هنوز افتخار تجربه‌ی سکیرو را نداشته‌اید، بهتر است کمی صبر کنید چراکه این عنوان احتمالاً به سرویس‌های Xbox Game Pass یا PlayStation Plus وارد می‌شود.

یکی از اینسایدرهای صنعت بازی‌های ویدئویی به نام Shpeshal Ed، به‌تازگی در شبکه‌ی توئیتر اعلام کرده است که بازی Sekiro: Shadows Die Twice احتمالاً در آینده یا برای گیم پس منتشر می‌شود و یا به‌صورت رایگان به پلی استیشن پلاس می‌آید. به گفته‌ی شپشاد او در جریان جزئیات این برنامه نیست ولی خطاب به کسانی که می‌خواهند بازی را خریداری کنند، می‌گوید که بهتر است تا چند هفته‌ی آینده دست نگه‌دارند. او همچنین اخیراً هم درست پیش‌بینی کرده بود که Final Fantasy 7 Remake یکی از بازی‌های رایگان سرویس پلی استیشن پلاس است، پس به نظر منبع درستی برای اطلاعات خود دارد.

هر دو شرکت سونی و مایکروسافت سخت مشغول پشتیبانی از سرویس‌های خود هستند؛ سرویس Xbox Game Pass که درحال‌حاضر در مرکز توجه مایکروسافت قرار دارد و به‌تازگی تعدادی از بازی‌های استودیوی بتسدا را به آن اضافه کرده، سونی هم بر روی پلی استیشن پلاس تمرکز دارد و بازی‌های مطرحی مثل Final Fantasy 7 Remake و Destruction AllStars را وارد آن کرده است.

حال باید ببینیم که آیا Sekiro: Shadows Die Twice جزو بازی‌های ارائه‌شده در یکی از این دو سرویس خواهد بود یا خیر، برای فهمیدن اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.