یحیی رحیمی

IDC Analyst: کنسول‌های PS5 و Xbox بعدی در کنفرانس E3 2020 معرفی خواهند شد

یحیی رحیمی 22 دی 1397 بدون دیدگاه
876 بازدید

بحث در مورد کنسول‌های نسل بعدی بالاگرفته است و تحلیل گران نظرات متنوعی در مورد زمان معرفی این کنسول‌ها داده‌اند. بعضی باور دارند که مایکروسافت و سونی امسال کنسول‌های خود را معرفی خواهند کرد و سال بعدی شاهد عرضه آن‌ها خواهیم بود.

اما تحلیل‌گر IDC به نام Lewis Ward نظر دیگری دارد و باور دارد که نسل بعدی دیرتر از این حرف‌ها شروع می‌شود. او سال 2021 را به‌عنوان سال انتشار هر دو کنسول‌های Xbox Two و PS5 در نظر گرفته است و با این حساب شاهد معرفی آن‌ها در کنفرانس E3 2020 خواهیم بود. او در ادامه گفته است که احتمال دارد هر دو کنسول‌های PS4 و Xbox One یک بهبود سخت‌افزاری را شاهد باشند.

همچنین با توجه به بازی‌های درجه‌یکی که درراه انتشار هستند نیز، این امکان بعید نیست. Ward در جواب سؤالی در مورد اینکه آیا سال 2019 زمان مناسبی برای معرفی نسل بعدی کنسول‌ها خواهد بود یا خیر؟ گفت:

به نظرم سال 2019 شاهد یکسری تقویت سازی‌های سخت‌افزاری از طرف سونی و مایکروسافت خواهیم بود و البته نمی‌توان بازی‌های انحصاری درجه‌یکی که قرار است منتشر شوند را نیز کنار گذاشت. اگر برنامه این باشد که شاهد تقویت سخت‌افزاری این کنسول‌ها برای اجرای انحصاری‌های جدید باشیم؛ درنتیجه سال 2020 و کنفرانس E3 آن سال زمان مناسبی برای معرفی سیستم‌های جدید مایکروسافت و سونی خواهد بود.

او در جواب به سؤالی در مورد اینکه آیا سونی و مایکروسافت کنسولی مانند نینتندو تولید خواهند کرد که ظاهری هیبرید داشته باشد و بتوان کنسول را در دست گرفت یا نه گفت:

در حال حاضر امکان چنین چیزی وجود ندارد. من فکر می‌کنم که PS5 و Xbox نسل بعدی دارای صفحه‌نمایش روی کنسول نخواهند بود و یک کنسول سنتی هستند و حتی درایو نوری برای خواندن دیسک نیز همراه آن‌ها خواهد بود.

نظر شما چیست؟

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.