راهنمای قدم به قدم بازی Red Dead Redemption 2
یحیی رحیمی

فهرست بازی‌های پرفروش هفته: Red Dead Redemption 2 در صدر

یحیی رحیمی 4 دی 1397 بدون دیدگاه
1,014 بازدید

تعطیلات زمستانی فرارسیده است و همین باعث شده است که آمار فروش بازی‌های ویدیویی بالا برود. Gfk Chart Track که مشغول جمع‌آوری داده‌های فروش فیزیکی بازی در کشور انگلستان است، طبق عادت هفتگی خود فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های هفته را منتشر کرده است.

بازی‌های این هفته نیز شبیه هفته قبلی هستند و تنها جای یکی دوتای آن‌ها باهم تغییر کرده ست. بر اساس داده‌های این هفته می‌توان گفت که Red Dead Redemption 2 موفق به حفظ جایگاه اول شده است و همچنین میزان فروش آن نیز 2 درصد نسبت به هفته‌های گذشته افزایش‌یافته است و انگار Rockstar روزگار خوبی را سپری می‌کند. با این حساب Red Dead Redemption 2 برنده پرفروش‌ترین بازی کریسمس محسوب می‌شود.

FIFA 19 پست سر Red Dead Redemption 2 قرار دارد و نسبت به هفته گذشته، 45 درصد افزایش فروش داشته است. Call of Duty: Black Ops 4 مثل هفته گذشته در مقام سوم قرارگرفته است و این بازی نیز با فروش بیش از 1 میلیون نسخه در انگلستان کولاک کرده است.

به لطف تخفیف‌های سال نو میلادی، Battlefield 5 شاهد افزایش فروش 55 درصد بوده است و خود را به جایگاه چهارم جدول کشانده است. Super Smash Bros.Ultimate یکی از معدود بازی‌های این جدول است که کاهش فروش 24 درصدی را شاهد بوده است و جایگاهی بهتر از پنجم برای خود پیدا نکرده است Splatoon 2 نیز تنها بعد از گذشت سه هفته از انتشار، به پنجمین بازی پرفروش کنسول نینتندو در انگلستان تبدیل‌شده است.

Spider-Man افزایش فروش 62 درصدی نسبت به هفته‌های پیش داشته است و حالا به چهارمین بازی پرفروش سال منتشرشده در انگلستان تبدیل‌شده است. در مورد مایکروسافت اما باید گفت که Forza Horizon 4 عملکرد قدرتمندی از خود نشان داده است و فروش خود را نسبت به هفته گذشته 35 درصد بالابرده است. در زیر می‌توانید لیست 10 بازی پرفروش هفته را مشاهده کنید:

1. Red Dead Redemption 2
2. FIFA 19
3. Call of Duty: Black Ops 4
4. Battlefield 5
5. Super Smash Bros. Ultimate
6. Spyro Reignited Trilogy
7. Mario Kart 8 Deluxe
8. Spider-Man
9. Crash Bandicoot N.Sane Trilogy
10. Forza Horizon 4

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.