یحیی رحیمی

بخش Battle Royale بازی Battlefield 5 توسط DICE ساخته نشده است

یحیی رحیمی 31 مرداد 1397 بدون دیدگاه
624 بازدید

شروع ژانر Battle Royale با واکنش‌های زیادی همراه بود. بسیاری از کمپانی‌های بازی‌سازی موفقیت آن را درک کردند و دست به ساخت بازی خود گرفتند. بسیار اندکی در این راه موفق شدند و بعد از چندی پای کمپانی‌های بزرگ بازی‌سازی نیز باز شد. Battlefield 5 از این قاعده مستثنا نیست و حالا می‌دانیم که بخش بتل رویال آن، توسط استدیویی مرموز توسعه داده‌شده است و DICE وظیفه ساخت آن را بر عهده نداشته است.

از زمان معرفی بخش بتل رویال Battlefield 5، همه منتظر خبرهای جدیدی از آن بوده‌اند. در ابتدا فهمیدیم که این قسمت از بازی، در زمان انتشار در دسترس نخواهد بود. درنتیجه بخش بتل رویال هنوز در مراحل اولیه ساخت خود به سر می‌برد. انتقادات زیادی در مورد تبلیغات Battlefield 5 وارد بود و حتی بسیاری از شکست این بازی در رقابت با حریف‌هایش صحبت کردند.

DICE بالاخره کوتاه آمد و در آخر تریلر مراسم Gamescom، جلوه‌های از بخش Battle Royale را به همه نشان داد. مسئول بخش جهانی بازی‌های Star Wars کمپانی EA به نام Ben Walke، اخیراً صحبت‌هایی در مورد بازی به زبان آورده است. او بیان کرده است که DICE روی بخش بتل رویال بازی Battlefield 5 کار نمی‌کند و کار توسعه آن بر عهده استدیوی دیگری است.

معلوم نیست که کدام استدیو مشغول به طراحی این بخش جذاب است. شاید شاخه لوس‌آنجلس کمپانی DICE این کار را برعهده‌گرفته باشد. این شعبه، گاه‌گاه کارهایی جانبی همانند پشتیبانی بعد از انتشار و توسعه محتواهای فرعی را انجام می‌دهد. نام استدیو در حال حاضر مهم نیست و همین‌که می‌دانیم بخش بتل رویال درحال‌توسعه است، کافی است.

تجربه یک بازی در این ژانر با موتور Frostbite بسیار جذاب است و امیدواریم این بخش دقیقاً همان‌گونه که طرفداران می‌خواهند باشد. Battlefield 5 در تاریخ 19 اکتبر برای کنسول‌های Xbox One، PS4 و همچنین رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.