Battlefield 2042
مبین نعمت‌اللهی

ایکس‌باکس پلتفرم اصلی بازی Battlefield 2042 خواهد بود

مبین نعمت‌اللهی 11 تیر 1400 بدون دیدگاه
275 بازدید

الکترونیک‌ آرتز با همکاری شرکت DICE، خالق مجموعه‌ی Battlefield به‌تازگی از همکاری رسمی با شرکت انویدیا بر سر پردازنده‌های گرافیکی بازی Battlefield 2042 بر روی رایانه‌های شخصی و ایکس‌ باکس خبر داد.

هر چه به زمان انتشار بازی Battlefield 2042 نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم، جزئیات تازه‌ای از نسخه‌ی جدید این فرنچایز پرمخاطب منتشر می‌شود تا جایی که در یکی از تازه‌ترین رویدادهای مطبوعاتی، شرکت الکترونیک‌آرتز و استودیو دایس، به‌عنوان ناشر و سازنده‌ی عنوان 2042 از همکاران جدید خود پرده‌برداری کردند.

همکاران جدید Battlefield 2042

در این رویداد مطبوعاتی، اذعان شد که همانند همکاری مایکروسافت و تیم بتلفیلد در سال 2018 میلادی و در رابطه با بازی Battlefield 5، کنسول ایکس‌باکس سری ایکس، پلتفرم اصلی Battlefield 2042 در میان دیگر کنسول‌ها تلقی خواهد شد. هرچند که هنوز مزایای بهره‌مندی از سخت‌افزار قدرتمند کنسول‌های نسل‌بعد و یا حتی تلقی شدن نسخه‌ی Xbox Series X به‌عنوان پلتفرم هدف تا به اینجای کار مشخص نشده است. برای علاقه‌مندان نسخه‌ی‌ رایانه‌های شخصی، باید گفت که شرکت انویدیا پارتنر گرافیکی رسمی Battlefield 2042 خواهد بود. مشارکتی که به پشتیبانی پردازنده‌های گرافیکی از Nvidia DLSS و Nvidia Reflex در‌ جهت تقویت هوش‌مصنوعی منجر خواهد شد. در کنار آن، قابلیت Low Latency انویدیا نیز در به حداقل رساندن میزان تاخیر ورودی و دریافت بالاترین مدت‌زمان پاسخ‌گویی در گیم‌پلی چنین بازی‌ رقابتی تاثیرگذار خواهد بود.

در ادامه‌ی این کنفرانس مطبوعاتی از شرکت‌های پولاریس (Polaris) به‌عنوان اسپانسر رسمی خودروهای آف‌رود و برند لاجیتک (Logitech) به‌عنوان گردآورنده‌ی تجهیزات رایانه‌های شخصی پرده‌برداری شد. در رابطه با همکاری الکترونیک‌آرتز با انویدیا، گزارشات اخیر از افزایش ظرفیت تولید کارت‌های گرافیکی سری RTX 3060 به بهانه‌ی کسری‌موجودی در سرتاسر جهان حکایت دارد. اقدامی که در کنار افزایش تولید تجهیزات، می‌تواند به سیاست‌های کاهش قیمت‌گذاری خاتمه یابد، چرا که گزارشات متعدد از بازارهای بین‌المللی از فروش پردازنده‌های گرافیکی این برند با دوسوم قیمت‌ نهایی محصول حکایت می‌کند.

جالب است که بعد از معارفه‌ی نسخه‌ی جدید، طرفداران سری‌بازی‌های بتلفیلد با هجومی دوباره به بازی Battlefield 4، استودیو دایس را مجاب کردند تا به افزایش ظرفیت سرورها به دلیل طولانی شدن صف‌های انتظار بخش مولتی‌پلیر تن بدهد. علی‌رغم آن که از سال 2013 میلادی و از زمان انتشار این نسخه، سه عنوان دیگر از این مجموعه‌ی پرطرفدار یعنی Battlefield Hardline, Battlefield 1 و Battlefield V منتشر شده بود.

  • اگر برای تجربه‌ی این اثر تماما آنلاین تیراندازی مشتاق هستید، تاریخ 22 اکتبر،‌ 30 مهر را بر روی تقویم‌هایتان علامت‌گذاری کنید چرا که پلتفرم‌ و کنسول‌های رایانه‌های‌شخصی، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری میزبانان قابل‌احترام و شایسته‌ی این بازی موردانتظار تا کمتر از 4 ماه دیگر خواهند بود.

    نقشه‌های کلاسیک مجموعه بتلفیلد را در بازی Battlefield 2042 تجربه کنید: بازگشت هیجان!

منبع: Gamerant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.