fifa 20
یحیی رحیمی

با این تکنیک تمامی ضربات آزاد شما در FIFA 20 گل خواهد شد

یحیی رحیمی 14 مهر 1398 بدون دیدگاه
1,302 بازدید

همه می دانیم که کل گردن یک ضربه آزاد چه اندازه هیجان انگیز است و البته به همان اندازه نیز سخت و مشکل. EA در بازی FIFA 20 تصمیم گرفت که سیستم بهتری برای این ضربات در نظر بگیرد هر چند که در نگاه اول کاملا عجیب و سردرگم کننده به نظر می رسد اما خوشبختانه کار کردن با آن چندان هم سخت نیست و حالا برای یادگرفتن آن با ما همراه باشید.

EA در بازی FIFA 20 یک نشانه برای ضربات آزاد تعیین کرده است و چیزی مانند ضربات پنالتی در نسخه های قبلی را شاهد هستیم. اولین کار که لازم است انجام دهید این است که هدف خود را مشخص کنید. از دکمه جهت سمت چپ برای انتقال هدف به جایی که می پسندید استفاده کنید و البته ضربات کات دار را در نظر داشته باشید. برای این کار به آرامی نشانه را به بالای دروازه یا در جهت عرض دروازه انتقال دهید و این بستگی به آن دارد که چه نوع شوتی مد نظر دارید.

بعد از لازم است که قدرت شوت را تعیین کنید. این را در نظر داشته باشید که هر چند با قدرت بیشتری به توپ ضربه بزنید، احتمال گل شدن توپ پایین خواهد آمد. باید بین قدرت و دقت یک تعادل پیدا کنید. برای این کار باید تمرین زیادی به خرج دهید و به آسانی نمی توان به این تعادل رسید. در این میان دکمه جهت سمت راست نیز فوق العاده کاربردی است. برای نمونه در صورتی که دکمه جهت سمت راست را ابتدا پایین بیاورید و سپس بالا، ضربه کات دار به سمت بالا خواهد بود.

FIFA20TipsTricks_11_(Set_Pieces)

در صورتی که دکمه جهت سمت راست را پایین آورده و سپس آن را به صورتی چرخاند که به دکمه به سمت بالا برگشت داده شود، شوت کات دار به سمت گوشه های دروازه زده می شود. برای زدن ضربه چیپ نیز کافی است که دکمه جهت راست را یک بار به پایین، یک بار بالا و سپس دوباره پایین بیاورید.
برای اینکه در زدن ضربات آزاد بازی FIFA 20 حرفه ای شوید، لازم است که تمرین زیادی به خرج دهید.

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.