ninja
یحیی رحیمی

Ninja پلتفرم استریم Twitch را برای پیوستن به Mixer با قیمتی هنگفت ترک کرد

یحیی رحیمی 13 مرداد 1398 بدون دیدگاه
1,291 بازدید

استریمرهای بازی چند سالی است که سر در آورده اند و محبوبیت زیادی نیز پیدا کرده اند. این افراد با استریم بازی خود و صحبت با طرفداران، اوقات جالبی را خلق کرده اند و حالا یکی از بزرگ ترین آن‌ها به نام Tyler Ninja Blevins که بیشتر به دلیل استریم های بازی Fortnite او روی پلتفرم Twitch معروف است، این وب سایت را به منظور پیوستن به وب سایت استریم Mixer ترک کرده است.

Mixer شبکه استریم مخصوص مایکروسافت است و ردموندی ها هزینه زیادی نیز در قبالش پرداخته اند و مدت هاست که در حال بهبود و اضافه کردن ویژگی های جدید هستند. Ninja شخصا اعلام کرده است که از این به بعد رسما روی پلتفرم مخصوص مایکروسافت استریم خواهد کرد و همچنین مبلغ هنگفتی نیز برای این تصمیم به او داده شده است.

کانال او در حال حاضر بیشترین تعداد فالور را دارد و رشد آن نیز به شدت در حال ادامه است. تازه او روی YouTube نیز فعال است و درآمد خوبی از این زمینه دریافت می کند. ممکن است انتخاب Mixer هنگامی که پلتفرمی مانند یوتوب وجود دارد، برای بعضی ها عجیب باشد اما پیوستن Ninja به Mixer نیز در نتیجه یک جنگ تمام عیار بوده است و پیشنهادات مختلفی از جانب گوگل و مایکروسافت به او شده است. بعضی می گویند که مبالغی بین 50 تا 100 میلیون دلار به او پیشنهاد شده است.

به هر حال نینجا بار دیگر خود را به سر تیتر خبرها رسانده است و برای او فرق نخواهد کرد که روی کدام پلتفرم به استریم بپردازد و مهم ترین دلیل او برای انجام چنین کاری پول و درآمد است و حالا می تواند با خیال راحت تا آخر عمر بازی کند و درآمد کسب کند. نینجا استریم های فوق العاده ای در زمینه Fortnite دارد و این تغییر پلتفرم، تاثیری روی کیفیت کار نخواهد گذاشت.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.