یحیی رحیمی

اولین اسکرین شات بازی WWE 2K19 با نشان دادن AJ Styles منتشر شد

یحیی رحیمی 18 مرداد 1397 بدون دیدگاه
1,563 بازدید

در حالی که اخیرا اطلاعات زیادی از بازی WWE 2K19 دریافت کرده ایم، هنوز تصویری از گیم پلی و بازی جدید ندیده ایم. می دانیم که چالش های جدیدی مانند Towers و چالش 1 میلیون دلاری در این نسخه اضافه شده اند و نسخه ای جذاب را پیش رو داریم. سکوت پیرامون بازی امروز شکست و ما بالاخره اولین تصاویر و اسکرین شات ها از گیم پلی بازی را مشاهده کردیم. عکسها به اندازه ویدیو جالب نیستند اما از هیچی بهتر هستند!

ستاره سنگین وزن بازی به نام AJ Styles که تصویر او روی کاور بازی نیز قرار دارد، شخصا اسکرین شات را در حساب کاربری توییتر خود منتشر کرده است. در تصویر بازهم AJ Styles را در بازی مشاهده و اطلاعات بیشتری از بازی نمی توانیم دریافت کنیم. WWE 2K19 تغییر چندانی نسبت به نسخه پیشین نخواهد داشت و بازی های ورزشی صرفا سود دریافتی را مد نظر قرار دارند و عملا تغییرات ایجاد شده زیاد به چشم نخواهد آمد.

WWE 2K19 بین آمریکایی ها طرفداران زیادی دارد و همچنین ایرانی ها نیز این بازی را از دست نمی دهند. شاید خشونت موجود در بازی و همچنین حرکات داخل بازی زیاد مناسب کودکان نباشد و این بازی می تواند تاثیر مخربی روی تفکر کودکان داشته باشد. این مسائل در صنعت بازی های ویدویی اهمیتی ندارد و تنها سود به دست آمده است که همه را سرخوش می کند. WWE 2K19 در تاریخ 9 اکتبر برای کنسول های PS4، Xbox One و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. نظر شما در مورد این نوع از بازی ها چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.