دانلود بازی XCOM Enemy Unknown برای PC
دانلود بازی XCOM Enemy Unknown برای PC پارسی گیم

دانلود بازی XCOM Enemy Unknown برای PC

پارسی گیم 26 مرداد 1398 2 دیدگاه
10,549 بازدید

دانلود بازی XCOM Enemy Unknown برای کامپیوتر

معمولاً بازسازی بازی‌های قدیمی خوب از کار درنمی‌آید اما استودیو Firaxis Games زحمت زیادی به خرج داده است و توانسته از دل سری بازی های XCOM بازی XCOM Enemy Unknown را بیرون بکشد و 2K Games نیز زحمت انتشارش را برعهده‌گرفته است. قضیه ازاین‌قرار است که یک‌مشت بیگانه به زمین حمله می‌کنند و به دنبال لذت بردن از طبیعت زیبای بازی لذت هستند و در این میان یکسری از آدم خوب‌ها دورهم جمع شده‌اند و تصمیم به ایجاد سازمان XCOM برای مقابله با حملات بیگانه‌ها گرفته‌اند. ازاینجا به بعد دیگر به عهده شماست که چه تصمیماتی بگیرید. مثلاً باید از همان اول بازی تصمیم بگیرید که مراکز سازمان خود را در کجا بر پا کنید. این‌یکی از اولین و مهم‌ترین انتخاب‌ها است که بر اساس مکانی که انتخاب می‌کنید یکسری مزایای به‌خصوص دریافت خواهید کرد.

نسخه اصلی بازی سال 1994 عرضه شد و کم‌کم در میانه طرفداران به محبوبیت رسید و خود را به‌عنوان یک بازی استراتژی خوب اثبات کرد. داستان بازی در آینده‌ای نه‌چندان دور رخ می‌دهد و بیگانگان حمله وسیعی به مقر اصلی و سیاره زمین کرده‌اند و کشورهای مختلف برای دفاع سازمان جدیدی را احداث کرده‌اند و این اولین بار در تاریخ است که انسان کنار یکدیگر در مقابل دشمنی غیرانسانی می‌جنگد. به‌هرحال علاوه بر مبارزه، باید به تجهیزات جدید نیز برسید و یک سری فناوری‌های جدید را توسعه دهید و هر بار قدمی فراتر از قبل بگذارید. XCOM Enemy Unknown این شانس را به شما می‌دهد که از فاصله نزدیک شخصیت اصلی را دنبال کنید و ارتباط بیشتری با داستان برقرار کنید. در طول بازی باید به‌صورت کاملاً هوشمندانه نیروهای خود را رهبری و هدایت کنید و از مبارزه روی زمین گرفته تا آسمان بیکران، دژ فرماندهی خود را تقویت و به‌روزرسانی کنید.

XCOM Enemy Unknown Complete Pack

در صورت شکست خوردن، نه‌تنها به محل اول بازنخواهید گشت، بلکه توسط دشمن تنبیه نیز می‌شوید و این‌طور است که تعادل قوا برقرار می‌گردد. هر تصمیمی که در بازی، چه میدان جنگ و چه در کمپ خود، می‌گیرید عواقب خاصی را به دنبال خود خواهد داشت. بعضی از سران دنیا از برخی از تصمیمات شما بسیار خوشحال می‌شوند و برخی دیگر آن‌قدر عصبانی می‌شوند که شمارا ممکن است رها کنند. خیلی سخت است که همه را راضی و خوشحال نگه داشت و برخی مواقع باید یکسری چیزها را فدا کرد. . XCOM Enemy Unknown یک جنگ تمام‌عیار را پیش رویتان قرار داده است و لازم است تمامی جوانب کار را برای پیروزی بسنجید. امتیازهای بازی فوق‌العاده است و تجربه این عنوان استراتژی را به‌هیچ‌وجه از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی XCOM Enemy Unknown با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS:Windows Vista
Processor:2 GHz Dual Core
Memory:2 GB RAM
Graphics:NVIDIA GeForce 8600 GT / ATI Radeon HD 2600 XT or greater
DirectX®:9.0
Hard Drive:20 GB HD space
Sound:DirectX Compatible

سیستم پیشنهادی :

OS:Windows 7
Processor:2 GHz Dual Core (Intel Core 2 Duo 2.4 GHz or Athlon X2 2.7 GHz)
Memory:4 GB RAM
Graphics:NVIDIA GeForce 9000 series / ATI Radeon HD 3000 series or greater
DirectX®:9.0
Hard Drive:20 GB HD space
Sound:DirectX Compatible

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

XCOM: Enemy Unknown is a 2012 turn-based tactical video game developed by Firaxis Games and published by 2K Games. The game is a “reimagined” remake of the 1994 cult classic strategy game UFO: Enemy Unknown (also known as X-COM: UFO Defense) and a reboot of MicroProse’s 1990s X-COM series. XCOM: Enemy Unknown was released for Microsoft Windows, PlayStation 3, and Xbox 360 in North America on October 9, 2012, and in Europe and Australia on October 12, 2012. An “Elite Edition”, containing all previously released downloadable content, was released as a Mac OS X exclusive by Feral Interactive in April 2013. A port for iOS was released in June 2013 and an Android conversion was released in May 2014. An expansion pack, titled XCOM: Enemy Within, was released in November 2013. In June 2014, Feral released both XCOM: Enemy Unknown and its expansion pack XCOM: Enemy Within for Linux.[9] A bundle containing both Enemy Unknown and Enemy Within was launched on the PlayStation Store for PlayStation Vita in March 2016 under the title XCOM: Enemy Unknown Plus.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 19.5 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

شامل بازی اصلی و آپدیت ها و بسته های الحاقی زیر:

XCOM: Enemy Unknown (main game)
XCOM: Enemy Within (DLC)
XCOM: Enemy Unknown – Elite Soldier Pack (DLC)
XCOM: Enemy Unknown – Slingshot Pack (DLC)

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    حسام

    مهمان

    ببخشید روی ویندوز 8.1 اجرا میشه؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به حسام

      پشتیبانی

      بله