NBA 2K20
یحیی رحیمی

حضور ستارگان واقعی NBA در رویداد 16 نفره جدید NBA 2K20

یحیی رحیمی 14 فروردین 1399 بدون دیدگاه
455 بازدید

فصل اخیرا مسابقات NBA به دلیل شیوع ویروس COVID-19 متوقف شده است اما این به معنی آن نیست که ورزش بسکتبال متوقف شده است. این جمعه ستارگان لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا در مسابقه ای کاملا واقعی رو در روی یک دیگر قرار خواهند گرفت. این تورنمنت جدید با حضور 16 ستاره بزرگ برگزار می شود و این بازیکنان هر کدام کنترل یک تیم را در NBA 2K20 به دست خواهند گرفت.

بازیکنان بزرگی در این رقابت شرکت می کنند که از حمله آن‌ها می توان به Trae Young اشاره کرد. البته این اولین دفعه است که می توان کوین دورانت را در این فصل بعد از مصدومیتی که برایش پیش آمد دید. جالب است که داناوان میچل که تست کرونای او مثبت از آب درآمده بود نیز در این رقابت جدید حضور دارد و می تواند بالاخره نظرات او را نیز شنید.

NBA-2K-Players-Tournament

این چنین رقابت هایی می تواند در حال حاضر بسیار جذاب باشد و افراد زیادی را سرگرم کند. لیگ فوتبال انگلستان و لالیگا نیز چنین رقابتی را در FIFA 20 برگزار کرده بودند البته EFL به یک سری کارکنان و همچنین بازیکنان حرفه ای نیز اجازه حضور در بازی را داده بود و به نوعی یک رقابت مربوط به بازیکنان نبود اما افراد زیادی شرکت داشتند. برای نمونه مارکو آسنسیو در آخر توانست لالیگا را ببرد و EA نیز جایزه خوبی به او اعطا کرده بود. چنین رقابتی در زمینه فرمول یک و NASCAR نیز برگزار شده بود.

رقابت NBA 2K Players Tournament به قهرمان مسابقه یک کارت جایزه 100 هزار دلاری اهدا می کند که البته باید به یک خیریه اهدا شود. انتخاب این خیریه توسط خود بازیکن انجام خواهد شد. همچنین رقابت ها نیز بر اساس امتیازبندی است و این طور نیست که یک حریف قوی با فردی ضعیف بیفتد. اگر مایل به تماشای این رقابت هستید، می توانید روز جمعه ساعت 3 و نیم بامداد به وقت ایران آن را از ESPN تماشا کنید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.